loading...

دانلود اهنگ و تکست آهنگ

,    دانلود اهنگ سامان سحریان بنام مادرمی,    دانلود اهنگ سامان سحریان پدرمی,    آهنگ سامان سحریان پدرمی,    دانلود آهنگ مادرمی اگه بخوای جو

حسین بازدید : 322 جمعه 16 آذر 1397


,    دانلود اهنگ سامان سحریان بنام مادرمی
,    دانلود اهنگ سامان سحریان پدرمی
,    آهنگ سامان سحریان پدرمی
,    دانلود آهنگ مادرمی اگه بخوای جونمم میدم زندگیمی
,    اهنگ های سامان سحریان
,    اهنگ سامان سحریان مادر
,    دانلود اهنگ مادرمی اگه بخوای جونمم میدم
,    دانلود اهنگ های سامان سحریان
,    اهنگ مادرمی اگه بخوای جونمم میدم زندگیمی

,   

 

 

مادرمی اگه بخوای بهت جونمو میدم

زندگیمی عشق همیشگی منی

اینو بدون فرشته ی منی تو مادر مهربون

آخ قربون اون دستات برم که زحمت منو کشیدن

به زیبای اون دستات چشام هیچیو تو دنیا ندیدن

اینو بدون یه روز نباشی سیاه میشه روزگارم

غیر تو محرمی واسه درد و دلم ندارم

یه تار موت عوض نمیشه با دنیا

وقتی باشی معنی ندارن دردا

تویی فقط امید من واسه فردا

همه چیمی خنده هات آب رو آتیشه

دق نکنم از غصه هات اگه میشه همدمی مادرمی من تو همیشه

آخ قربون اون دستات برم که زحمت منو کشیدن

به زیبای اون دستات چشام هیچیو تو دنیا ندیدن

اینو بدون یه روز نباشی سیاه میشه روزگارم

غیر تو محرمی واسه درد و دلم ندارم

مهر تو داد فقط عشق به خورده دل من

نیست غیر از تو لایق معشوق شدن

 https://ashnamusic.ir

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود اهنگ سامان سحریان بنام مادرمی دانلود اهنگ سامان سحریان پدرمی آهنگ سامان سحریان پدرمی دانلود آهنگ مادرمی اگه بخوای جونمم میدم زندگیمی اهنگ های سامان سحریان اهنگ سامان سحریان مادر دانلود اهنگ مادرمی اگه بخوای جونمم میدم دانلود اهنگ های سامان سحریان اهنگ مادرمی اگه بخوای جونمم میدم زندگیمی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو