loading...

دانلود اهنگ و تکست آهنگ

  btab74.rozblog.com چند وقتی میشه که دیدنت شده آرزوم از چی بگم از سفیدی تار موم چند وقتی میشه که ندارمت پیشم تو با اون بالای هنو من گیجم چندوقته میشه صدات دیگه مرهم نیست پیش اون داف میشدی چش

حسین بازدید : 1879 یکشنبه 02 تیر 1398

دانلود آهنگ چند وقتی میشه که دیدنت شده آرزوم

 

btab74.rozblog.com

چند وقتی میشه که دیدنت شده آرزوم از چی بگم از سفیدی تار موم

چند وقتی میشه که ندارمت پیشم تو با اون بالای هنو من گیجم

چندوقته میشه صدات دیگه مرهم نیست پیش اون داف میشدی چشای شدن خیس

چند وقته فکر ذکرم شمایی

آدمت شدم حوای من کجایی

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم







برچسب ها دانلود اهنگ چند وقتی میشه که دیدنت شده ارزوم چند وقتی میشه که دیدنت شده ارزوم از چی بگم از سفیدی تار موم دانلود اهنگ چند وقتی میشه دیدنت شده ارزوم دانلود اهنگ چند وقتی میشه ک دیدنت شده ارزوم دانلود آهنگ چند وقتی میشه که دیدنت شده آرزوم دانلود اهنگ چند وقته دیدنت شده ارزوم دانلود اهنگ از چی بگم از سفیدی تار موم دانلود اهنگ چن وقتی میشه دیدنت شده ارزوم دانلود اهنگ ادمت شدم حوای من کجایی چند وقتی میشه که ندارمت پیشم دانلود آهنگ آدمت شدم حوای من کجایی چند وقتی میشه ک دیدنت شده آرزوم آهنگ چند وقتی میشه که دیدنت شده آرزوم چند وقتی میشه که دیدنت شده آرزوم از چی بگم از سفیدی تار موم چند وقتی میشه که ندارمت پیشم تو با اون بالای هنو من گیجم چندوقته میشه صدات دیگه مرهم نیست پیش اون داف میشدی چشای شدن خیس چند وقته فکر ذکرم شمایی آدمت شدم حوای من کجایی چند وقتی میشه که دیدنت شده آرزوم از چی بگم دانلود آهنگ غمگین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو