loading...

دانلود اهنگ و تکست آهنگ

کد آهنگ پیشواز همراه اول جدید پدرام پالیز به نام مجنونم  ,متن آهنگ جدید پدرام پالیز به نام مجنونم  ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل جدید پدرام پالیز به نام مجنونم  ,دانلود آهنگ بیکلام جدید پدرام

حسین بازدید : 171 یکشنبه 18 فروردین 1398

کد آهنگ پیشواز همراه اول جدید پدرام پالیز به نام مجنونم  ,متن آهنگ جدید پدرام پالیز به نام مجنونم  ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل جدید پدرام پالیز به نام مجنونم  ,دانلود آهنگ بیکلام جدید پدرام پالیز به نام مجنونم ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ جدید جدید پدرام پالیز به نام مجنونم ,متن آهنگ,جدید پدرام پالیز به نام مجنونم ,دانلود آهنگ جدید پدرام پالیز به نام مجنونم  با کیفیت 320,Download Music,

 

متن آهنگ مجنونم پدرام پالیز 

دیوانه چه کنم در همه جا یاد تو دارم در سر
دیوانه همه شب میل تو دارم چه کنم وای دگر
دیوانه چو من عاشق اگر بود به تو دل میبست
حیرانم تو نشستی پیش رویم انگار ماه نشست

مجنونم و لیلامی دقیقا اونی که میخوامی
جا داره عاشق تر شی تا بفهمم همیشه باهامی
مجنونم و لیلامی دقیقا اونی که میخوامی
جا داره عاشق تر شی تا بفهمم همیشه باهامی

دانلود آهنگ پدرام پالیز مجنونم از تهران دانلود

وای جهان مست توست ، هستیم دست توست

به کسی کاری ندارم و حواسم به توست

دلم دلم نیست چیزی بگو شاید دیوانه چو دیوانه بیند خوشش آید

دیوانه چه کنم در همه جا یاد تو دارم در سر
دیوانه همه شب میل تو دارم چه کنم وای دگر
دیوانه چو من عاشق اگر بود به تو دل میبست
حیرانم تو نشستی پیش رویم انگار ماه نشست

مجنونم و لیلامی دقیقا اونی که میخوامی
جا داره عاشق تر شی تا بفهمم همیشه باهامی
مجنونم و لیلامی دقیقا اونی که میخوامی
جا داره عاشق تر شی تا بفهمم همیشه باهامی

http://www.teh-dl.ir/24379/%d9%be%d8%af%d8%b1%d8%a7%d9%85-%d9%be%d8%a7%d9%84%db%8c%d8%b2-%d9%85%d8%ac%d9%86%d9%88%d9%86%d9%85.html

 

دانلود آهنگ با کيفيت 320

 







برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول جدید پدرام پالیز به نام مجنونم متن آهنگ جدید پدرام پالیز به نام مجنونم کد آهنگ پیشواز ایرانسل جدید پدرام پالیز به نام مجنونم دانلود آهنگ بیکلام جدید پدرام پالیز به نام مجنونم دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ جدید جدید پدرام پالیز به نام مجنونم متن آهنگ جدید پدرام پالیز به نام مجنونم دانلود آهنگ جدید پدرام پالیز به نام مجنونم با کیفیت 320 Download Music
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو