loading...

دانلود اهنگ و تکست آهنگ

,    دانلود آهنگ شکیلا به نام کمی با من مدارا کن,    کمی با من مدارا کن هلن,    دانلود آهنگ کمی با من مدارا کن مهستی با کیفیت 320,    متن آه

حسین بازدید : 960 پنجشنبه 30 خرداد 1398



,    دانلود آهنگ شکیلا به نام کمی با من مدارا کن
,    کمی با من مدارا کن هلن
,    دانلود آهنگ کمی با من مدارا کن مهستی با کیفیت 320
,    متن آهنگ کمی با من مدارا کن شکیلا ویکی صدا
,    دانلود آهنگ شکیلا بنام من چه کنم
,    کلیپ کمی با من مدارا کن شکیلا
,    شکیلا کمی با من مدارا کن کنسرت
,    دانلود آهنگ نه از برگم نه از جنگل امیرحسین
,    موزیک ویدیو کمی با من مدارا کن شکیلا

,   

 

http://nakaman1.ir

کمي با من مدارا کن کمي با من مدارا کن
که خود را با تو بشناسم من گم را تو پيدا کن

تو را از شب جدا کردم تو را از قصه آوردم
نمي شد با تو بد باشم نمي شد از تو برگردم

نه از برگم نه از جنگل نه از باران نه از شبنم
نه آن تعميدي رودم نه آن مريم ترين مريم شکیلا

منم همسقف ديروزي که عطر خانگي دارد
که دستان تو را بايد به شام سفره بسپارد

کمي به من مدارا کن کمي با من مدارا کن
صبوري کن تحمل کن من گم را تو پيدا کن

اگر سختم اگر دشوار اگر سيل مصيبت وار
اگر تلخم اگر بيمار منم از عشق تو بسيار شکیلا

منم هم خون و هم گريه که بغضش را به دريا داد
که از اوج پريدن ها بر اين ويرانه ها افتاد

کمي به من مدارا کن کمي با من مدارا کن
صبوري کن تحمل کن من گم را تو پيدا کن

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها دانلود آهنگ شکیلا به نام کمی با من مدارا کن کمی با من مدارا کن هلن دانلود آهنگ کمی با من مدارا کن مهستی با کیفیت 320 متن آهنگ کمی با من مدارا کن شکیلا ویکی صدا دانلود آهنگ شکیلا بنام من چه کنم کلیپ کمی با من مدارا کن شکیلا شکیلا کمی با من مدارا کن کنسرت دانلود آهنگ نه از برگم نه از جنگل امیرحسین موزیک ویدیو کمی با من مدارا کن شکیلا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو