loading...

دانلود اهنگ و تکست آهنگ

  همراه با دانلود آهنگ پوبون چشمات Text  Music Poobon Cheshmat  چشمات به دنیاست نگاتو نگیر از من تو عشقى که یه رویاست با تو زندگى کردم خوشحالم که تورو دارم که تورو دارم دوس

حسین بازدید : 1401 چهارشنبه 26 تیر 1398

 

همراه با دانلود آهنگ پوبون چشمات

Text  Music Poobon Cheshmat 

چشمات به دنیاست نگاتو نگیر از من
تو عشقى که یه رویاست با تو زندگى کردم
خوشحالم که تورو دارم
که تورو دارم
دوست دارم من باور کن
باور کن
دوست دارم من باور کن
باور کن

تکست آهنگ پوبون چشمات

چشمات به دنیاس
نگاتو نگیر از من
تو عشقى که یه رویاس

 

با تو زندگى کردم
خوشحالم
که تورو دارم
که تورو دارم
دوست دارم من
باور کن
باور کن
وقتى میخوابم بغل تو
وقتى لمس میکنم تن تو
انقدر خوبه که زود میشه اول صبح
دستاتو میگیرم اگه تو نباشى میمیرم
این زمینو میزارم واسه اونا
تورو میبرم بالا تا آسمونا
چقدر خوبه همه شبو روزام با تو
وقتى میگى حرفاتو
چقدر خوبه همه شب و روزام با تو
نبند رو من چشماتو
چقدر خوبه همه شبو روزام با تو
وقتى میگى حرفاتو
چقدر خوبه همه شب و روزام با تو
نبند رو من چشماتو

ترانه سرا : پوبون

 

texahang.org







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو