loading...

دانلود اهنگ و تکست آهنگ

آهنگ باج ایمان قیاسیشب که می شه ستاره ها رو قلب من پا میزارنیواشکی ردشونو رو تن شب جا می زارنباز دوباره یکی میشیم من و تو و ستاره هاپس می زنیم دست شب وپا میزاریم تو شهر ماهشهری که حرف آدماش نا مهربونی

حسین بازدید : 343 جمعه 17 خرداد 1398


آهنگ باج ایمان قیاسی

شب که می شه ستاره ها رو قلب من پا میزارن
یواشکی ردشونو رو تن شب جا می زارن


باز دوباره یکی میشیم
من و تو و ستاره ها
پس می زنیم دست شب و
پا میزاریم تو شهر ماه


شهری که حرف آدماش نا مهربونی نباشه
رو تن هر ثانیه ی عطر جونی بپاشه ...


عطر جونی بپاشه


می گن ستاره ها تو شب حریف تاریکی می شن
سوسویی می زنن ولی باجی به خورشید نمیدن
باجی به خورشید نمی دن


می گن که مهتاب شبا دچاره یک ترسه بده
ساعت بیداری اون لحظه ی خواب و بلده
لحظه ی خواب و بلده


مردن شب تولد دستای گرم خورشید

سپیدی نرم چشات غروب غمهای من
غروب غمهای من


شب که می شه ستاره ها رو قلب من پا میزارن
یواشکی ردشونو رو تن شب جا می زارن


باز دوباره یکی میشیم
من و تو و ستاره ها
پس می زنیم دست شب و
پا میزاریم تو شهر ماه


شهری که حرف آدماش نا مهربونی نباشه
رو تن هر ثانیه ی عطر جونی بپاشه ...
عطر جونی بپاشه







برچسب ها دانلود آهنگ شب که می شه ستاره ها رو قلب من پا میزارن با کیفیت 320 دانلود آهنگ متن آهنگ متن آهنگ شب که می شه ستاره ها رو قلب من پا میزارن دانلود آهنگ بیکلام شب که می شه ستاره ها رو قلب من پا میزارن شب که می شه ستاره ها رو قلب من پا میزارن دانلود آهنگ جدید شب که می شه ستاره ها رو قلب من پا میزارن دانلود آهنگ جدید ایرانی کد آهنگ پیشواز ایرانسل شب که می شه ستاره ها رو قلب من پا میزارن Download Music کد آهنگ پیشواز همراه اول شب که می شه ستاره ها رو قلب من پا میزارن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو