loading...

دانلود اهنگ و تکست آهنگ

    بازوانت را به مستی حلقه کن برگردنم تا بلرزد زیر بازوهای سیمینت تنم چهره یه زیبایه خود را از رخ  من وا مگیر جز به اغوش چمن یا دامن من جا مگیر راز عشق خویش را اهسته خوان در گوش من ج

حسین بازدید : 2287 چهارشنبه 19 تیر 1398

 

 

بازوانت را به مستی حلقه کن برگردنم
تا بلرزد زیر بازوهای سیمینت تنم
چهره یه زیبایه خود را از رخ  من وا مگیر
جز به اغوش چمن یا دامن من جا مگیر
راز عشق خویش را اهسته خوان در گوش من
جستجو کن عشق را در گرمیه اغوش من

 

من تو را تا بیکران ها من تو را تا کهکشانها
از زمین تا اسمانها دوست دارم میپرستم
من تو را همچون اهورا من تو را همچون مسیحا
همچون عطر پاک گلها دوست دارم میپرستم

 

من تو را با هستی خود با وجودم
عاشقم با خون خود با تار و پودم
من تو را با لحظه هایه انتظارم
عاشقم با این نگاه بیقرارم
من تو را همچون پرستو یاسمن ها نسترن ها
من تو را با انچه هستی دوست دارم میپرستم

 

http://entermusic.ir/







برچسب ها دانلود آهنگ میپرستم معین دانلود رایگان اهنگ معین بنام میپرستم دانلود اهنگ من تو را میپرستم معین آهنگ معین بازوانت را به مستی حلقه کن برگردنم دانلود اهنگ من تو را همچون مسیحا از معین میپرستم معین کنسرت آهنگ من تو را همچون پرستو معین دانلود اهنگ معين بازوانت را به مستي دانلود اهنگ میپرستم تو را میپرستم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو