loading...

دانلود اهنگ و تکست آهنگ

,    متن آهنگ میگی میرم از ساتین,    دانلود آهنگ میگی میرم از ستین,    متن اهنگ ستین میگی میرم,    دانلود اهنگ میگی میرم,   

حسین بازدید : 262 شنبه 02 شهریور 1398




,    متن آهنگ میگی میرم از ساتین
,    دانلود آهنگ میگی میرم از ستین
,    متن اهنگ ستین میگی میرم
,    دانلود اهنگ میگی میرم
,    دانلود ریمیکس اهنگ میگی میرم از ستین
,    اهنگ ستین میگی میرم ریمیکس
,    ریمیکس میگی میرم ستین
,    دانلود اهنگ عاشقیمون یه وقت یادت نره

 

میگی میرم تو که میدونی سیرم از این حرفا که بهم میزنی دلگیرم منم میرم

تا که بدونی بی رحم کی بوده بین ما چی کم بود

بگو بی ربط بوده حرفام و گیجم من هنوز توی رویام تو رو میبینم

نگو بی من ادامه میدی نمیتونم که تو رو از یاد فراموش کنم من همینم

عاشقیمون یه وقت یادت نره نگو کیبدتره من و تو یه اندازه مقصریم اره این بهتره

که یه چیزایی یادت نره مثل حرف های دم گوشیمو میخندیدی و میگفتی کی سرتره کی بهتره

.

ساده بهت گفتم دلمو جا بده توی قلبی که ظاهرش مثل قلب های عاشقه

تو این رابطه اون تویی که ساکته میرسی تو هم یه روز به حالم

تا دلت میگیرفت بگو کی پیشت میموند و نمیزاشت که تنها شی

باشه حیف نمیمونی و حرفت هی اینه که میخوایی بری و تنها شی

عاشقیمون یه وقت یادت نره نگو کیبدتره من و تو یه اندازه مقصریم اره این بهتره

که یه چیزایی یادت نره مثل حرف های دم گوشیمو میخندیدی و میگفتی کی سرتره کی بهتره

 

 

https://www.myeasymusic.ir/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%B3%D8%A7%D8%AA%DB%8C%D9%86-%D9%85%DB%8C%DA%AF%DB%8C-%D9%85%DB%8C%D8%B1%D9%85-%D8%B9%D8%A7%D8%B4%D9%82%DB%8C/







برچسب ها متن آهنگ میگی میرم از ساتین دانلود آهنگ میگی میرم از ستین متن اهنگ ستین میگی میرم دانلود اهنگ میگی میرم دانلود ریمیکس اهنگ میگی میرم از ستین اهنگ ستین میگی میرم ریمیکس ریمیکس میگی میرم ستین دانلود اهنگ عاشقیمون یه وقت یادت نره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو