loading...

دانلود اهنگ و تکست آهنگ

,    ,    متن آهنگ نیمه شبان تنها,    دانلود آهنگ نیمه شبان تنها از مرضیه,    دانلود آهنگ نیمه شبان تنها در دل این صحرا مرضیه,  &n

حسین بازدید : 404 جمعه 07 دی 1397


,   
,    متن آهنگ نیمه شبان تنها
,    دانلود آهنگ نیمه شبان تنها از مرضیه
,    دانلود آهنگ نیمه شبان تنها در دل این صحرا مرضیه
,    دانلود آهنگ گمشده (نیمه شبان تنها) مرضیه
,    دانلود آهنگ نیمه شبان مرضیه mp3
,    نیمه شبان تنها مرضیه mp3
,    دانلود آهنگ گمشده مرضیه mp3
,    دانلود آهنگ نیمه شبان تنها با صدای مرضیه
,    نیمه شبان تنها دانلود


,   

 

نیمه شبان تنها / در دل این صحرا / گمشده خود را / می جویم
رفت و / نوای غم ز طنین ترانه من / نشنود
رفت و / کلامی هم دل من دگر از غم او / نسرود
شد سپری عمری / خبر از مَه رفته من نرسید
بین به پیامی هم / گره از دل خسته من نگشود
نیمه شبان تنها / در دل این صحرا / گمشده خود را / می جویم
من که هم آوازم / با سخن سازم / راز جداییها / می گویم
من کیَم آهی / مانده به لبها / آتش عشقی / در دل شبها / راه گریزم / می بندد
خسته و تنها / ماه و ثریا / بر شب تارم / می خندد
رفت و / نوای غم ز طنین ترانه من / نشنود
رفت و / کلامی هم دل من دگر از غم او / نسرود
در خلوت شبها / تنها منم
حیران به راهی / نا پیدا منم
افتاده ای از پا / در راه او
دلداده ای مست و / رسوا منم
بی پروا منم / بی پروا منم

خواننده : زنده یاد مر ضیه
آهنگساز : همایون خرم.
ترانه سرا : تورج نگهبان

http://www.coca.ir/







برچسب ها متن آهنگ نیمه شبان تنها دانلود آهنگ نیمه شبان تنها از مرضیه دانلود آهنگ نیمه شبان تنها در دل این صحرا مرضیه دانلود آهنگ گمشده (نیمه شبان تنها) مرضیه دانلود آهنگ نیمه شبان مرضیه mp3 نیمه شبان تنها مرضیه mp3 دانلود آهنگ گمشده مرضیه mp3 دانلود آهنگ نیمه شبان تنها با صدای مرضیه نیمه شبان تنها دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو