loading...

دانلود اهنگ و تکست آهنگ

,    متن آهنگ اومدم در خونتون,    دانلوداهنگ اومدم در خونتون,    دانلود اهنگ دیشب اومدم خونتون نبودی از جواد یساری,    دانلود آهنگ دیشب اومد

حسین بازدید : 3692 شنبه 02 شهریور 1398



,    متن آهنگ اومدم در خونتون
,    دانلوداهنگ اومدم در خونتون
,    دانلود اهنگ دیشب اومدم خونتون نبودی از جواد یساری
,    دانلود آهنگ دیشب اومدم خونتون نبودی عباس قادری
,    دانلود آهنگ سقاخونه عباس قادری
,    دانلود آهنگ سقا خونه عباس قادری با کیفیت 320
,    دانلود آهنگ سقاخونه عباس قادری با کیفیت 320
,    آهنگ دیشب اومدم خونتون نبودی اپارات
,    متن آهنگ سقاخونه عباس قادری

,   

دیشب اومدم خونتون نبودی
راستشو بگو کجا رفتی
یادته قول دادی قالم نزارى
هی واسم عذر و بهونه نیاری
راستشو بگو کجا رفته بودی
به خدا رفته بودم سقا خونه دعا کنم
شمعی که نذر کرده بودم واسه توادا کنم
دروغ نگو ، دروغ نگو، دروغ نگوتو رو به خدا گولم نزن
بهم می گن پشت سرت از مرد و زن
تو رو با رقیب من دیده ان تو جاجرود که با او گرم سخن نشسته بودی لب رود
تو رو با رقیب من دیده ان تو جاجرودنشسته بودی لب رود
دروغ میگن دوروغ میگن
به خدا رفته بودم سقاخونه دعا کنم
شمعی که نذر کرده بودم واسه تو ادا کنم
چرا رفتی و قالم گذاشتی
مگه با دیگری وعده داشتی
چی می شد اگه پیشم می موندی منو انتظار نمی نشوندی
دیشب اومدم خونتون نبودی
راستشو بگو کجا رفتی
یادته قول دادی قالم نذاری
هی واسم عذر و بهونه نیاری
راستشو بگو کجا رفته بودی
به خدا رفته بودم سقا خونه دعا کنم
شمعی که نذر کرده بودم واسه توادا کنم
به خدا رفته بودم سقا خونه دعا کنم
شمعی که نذر کرده بودم واسه توادا کنم

 

https://www.tarafdari.com







برچسب ها متن آهنگ اومدم در خونتون دانلوداهنگ اومدم در خونتون دانلود اهنگ دیشب اومدم خونتون نبودی از جواد یساری دانلود آهنگ دیشب اومدم خونتون نبودی عباس قادری دانلود آهنگ سقاخونه عباس قادری دانلود آهنگ سقا خونه عباس قادری با کیفیت 320 دانلود آهنگ سقاخونه عباس قادری با کیفیت 320 آهنگ دیشب اومدم خونتون نبودی اپارات متن آهنگ سقاخونه عباس قادری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو