loading...

دانلود اهنگ و تکست آهنگ

,    دانلود آهنگ شاد شهرام صولتی الهی قربونت برم,    دانلود موزیک ویدیوی الهی قربونت برم شهرام صولتی,    دانلود موزیک ویدیو الهی قربونت برم صولتی, &nb

حسین بازدید : 230 پنجشنبه 30 خرداد 1398



,    دانلود آهنگ شاد شهرام صولتی الهی قربونت برم
,    دانلود موزیک ویدیوی الهی قربونت برم شهرام صولتی
,    دانلود موزیک ویدیو الهی قربونت برم صولتی
,    دانلود اهنگ تصویری الهی قربونت برم شهرام صولتی
,    ویدیو الهی قربونت برم شهرام صولتی
,    خواننده شهرام صولتی الهی قربونت برم
,    دانلود آهنگ الهی قربونت برم از شهره
,    دانلود آهنگ الهی قربونت برم کامیار
,    دانلود آهنگهای جدید شهرام صولتی

,   

http://nakaman1.ir/

الهی قربونت برم الهی قربونت برم

الهی قربونت برم الهی…..

الهی قربونت برم الهی قربونت برم

الهی قربونت برم الهی

خیلی‌ کمه اگه بگم خیلی‌ تو رو دوست دارم

دلم می‌خواد که قلبمو حتی واست در بیارم

خیلی‌ کمه اگه بگم واسه چشات دربدرم

آخه تو همتا نداری الهی قربونت برم

الهی قربونت برم

الهی قربونت برم که هیچ کسی مثل تو نیست

اسم من عاشقتو گوشه قلبت بنویس

الهی قربونت برم الهی قربونت برم

الهی خنده از لبات جدا نشه دلبرکم

دلم می‌خواد که عشقمو ساده ی ساده بهت بگم

الهی قربونت برم الهی قربونت برم

چی‌ کار کنم بیشتر از این حرفای خوشگل ندارم

خیلی‌ کمه اگه بگم خیلی‌ تو رو دوست دارم

بذار بگم تا بدونی یه آسمون دوست دارم

از همه مهربون تری الهی قربونت برم

خدا بهم کمک کنه پیشت خجالت نکشم

آخه می ترسم یه دفعه قربونی چشات بشم

الهی قربونت برم که هیچ کسی‌ مثل تو نیست

اسم من عاشقتو گوشه ی قلبت بنویس

الهی قربونت برم الهی قربونت برم

الهی خنده از لبت جدا نشه دلبرکم

دلم می‌خواد که عشقمو ساده ی ساده بهت بگم

الهی قربونت برم الهی قربونت برم

خیلی‌ کمه اگه بگم خیلی‌ تو رو دوست دارم

دلم می‌خواد که قلبمو حتی واست در بیارم

خیلی‌ کمه اگه بگم واسه چشات دربدرم

آخه تو همتا نداری الهی قربونت برم

الهی قربونت برم

الهی قربونت برم که هیچ کسی مثل تو نیست

اسم من عاشقتو گوشه قلبت بنویس

الهی قربونت برم الهی قربونت برم

الهی خنده از لبت جدا نشه دلبرکم

دلم می‌خواد که عشقمو ساده ی ساده بهت بگم

الهی قربونت برم الهی قربونت برم

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها دانلود آهنگ شاد شهرام صولتی الهی قربونت برم دانلود موزیک ویدیوی الهی قربونت برم شهرام صولتی دانلود موزیک ویدیو الهی قربونت برم صولتی دانلود اهنگ تصویری الهی قربونت برم شهرام صولتی ویدیو الهی قربونت برم شهرام صولتی خواننده شهرام صولتی الهی قربونت برم دانلود آهنگ الهی قربونت برم از شهره دانلود آهنگ الهی قربونت برم کامیار دانلود آهنگهای جدید شهرام صولتی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو