loading...

دانلود اهنگ و تکست آهنگ

,    دانلود آهنگ یادش بخیر,    دانلود آهنگ یادش بخیر اون روزا,    دانلود آهنگ یادش بخیر سوگند,    دانلود آهنگ یادش بخیر سعید شهروز, &nb

حسین بازدید : 112 چهارشنبه 09 مرداد 1398



,    دانلود آهنگ یادش بخیر
,    دانلود آهنگ یادش بخیر اون روزا
,    دانلود آهنگ یادش بخیر سوگند
,    دانلود آهنگ یادش بخیر سعید شهروز
,    دانلود آهنگ یادش بخیر اون قدیما
,    دانلود آهنگ یادش بخیر بچگیا
,    دانلود آهنگ یادش بخیر از سوگند با کیفیت 320
,    دانلود آهنگ یادش بخیر بچگیام
,    دانلود آهنگ یادش بخیر مجید حسینی

,   

http://youngmusic.ir/

متن آهنگ یادش بخیر

نه میل به چیزی دارم نه به دلگرمی همش تو فکرتم منو طلسم کردی
همیشه خواسته هاتو دادی به من ترجیح حرف هایی زدی که همه اش دلم لرزید
دیگه عشق دوا نمیکنه ازم دردی فقط به من بگو چطور ولم کردی چطور منو ولم کردی

دیگه چی باید بگم واست میمیرم اونور غریبه ها جامو اینقد راحت میگیرن
معلومه از نگات هوایی شدی رفیق ولی بسه واسه کارنامه ات نداره جای سفید
دیگه گوشم پره نگو هر چی ساختم ندارم من یکی دیگه چیزی واسه باختن ندارم
من یه قلب داشتم دادم تو بد بودی بازم اونقد بی احساسی ای کاش قهر بودی با من
نه میل به چیزی دارم نه به دلگرمی همش تو فکرتم منو طلسم کردی
همیشه خواسته هاتو دادی به من ترجیح حرف هایی زدی که همه اش دلم لرزید
چطور ولم کردی فقط به من بگو چطور منو ولم کردی

بازم آروم بارون بارید بازم برگای پاییز ریختن
یکی با خودش تنها میشد و دائما فرداشو داغون میکرد
یکی هر شب چشماش به عکسات اشکاش دلو آروم میشکست
یکی الان انقدر خوشحاله که اصلا نگامو یادش نیست نه
یکی اونقدر دلنگرونه که وقتی نیستی دعاش همراهته
یکی هر وقت خونه نیستی دنیاش یه ساعته یه شب ماته
یکی اونقدر دل سادست که هرجا حرفت باشه وایساده
یکی اونقدر بی عاره که هر شب با یه غریبه بیداره

 

 

 

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ یادش بخیر دانلود آهنگ یادش بخیر اون روزا دانلود آهنگ یادش بخیر سوگند دانلود آهنگ یادش بخیر سعید شهروز دانلود آهنگ یادش بخیر اون قدیما دانلود آهنگ یادش بخیر بچگیا دانلود آهنگ یادش بخیر از سوگند با کیفیت 320 دانلود آهنگ یادش بخیر بچگیام دانلود آهنگ یادش بخیر مجید حسینی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو