loading...

دانلود اهنگ و تکست آهنگ

,    دانلود آهنگ شکیلا به نام در این دیار خسته کش,    دانلود رایگان اهنگ در این دیار خسته کش شکیلا,    دانلود اهنگ شکیلا بنام دراین دیار خسته کش, &nbs

حسین بازدید : 719 پنجشنبه 30 خرداد 1398



,    دانلود آهنگ شکیلا به نام در این دیار خسته کش
,    دانلود رایگان اهنگ در این دیار خسته کش شکیلا
,    دانلود اهنگ شکیلا بنام دراین دیار خسته کش
,    دانلود اهنگ شکیلا اسب نفس بریده را طاقت تازیانه نیست
,    متن آهنگ در این دیار خسته کش شکیلا
,    دانلود آهنگ ارثیه های عاطفی از شکیلا با کیفیت بالا
,    دانلود آهنگ ارثیه های عاطفی شکیلا ویکی صدا
,    دانلودآهنگ دراین دیارخسته کش شکیلا
,    در این دیار خسته کش دانلود

,   

http://nakaman1.ir

 

متن آهنگ

در اين ديار خسته کش در اين ديار خسته کش
ديگر بريده نفسم هرچه تلاش مي کنم
به آرامش نمي رسم به آرامش نمي رسم
در اين ديار خسته کش وجود من بيهوده شد
ارثيه هاي عاطفي
اينجا از من ربوده شد اينجا از من ربوده شد
روز نفس نفس زنان رو به سراب مي روم
خشک گلو و تشنه لب به عشق آب مي روم
شب که به خانه مي رسم شکسته بال و خسته جان
در غم فرداي دگر  شکیلا
باز به خواب مي روم باز به خواب مي روم
از تن خشک شاخ گل توقع جوانه نيست
اسب نفس بريده را
طاقت ازيانه نيست طاقت ازيانه نيست
از گل چهره سوخته طراوتي طلب کن
براي رفع تشنگي تکيه به تشنه لب نکن
فرشته ي نجات من دير به ما رسيده اي
کهنه شده است زخم ما کوشش بي سبب نکن
در اين ديار خسته کش وجود من بيهوده شد
ارثيه هاي عاطفي شکیلا
در اين ديار خسته کش در اين ديار خسته کش
ديگر بريده نفسم هرچه تلاش مي کنم
به آرامش نمي رسم به آرامش نمي رسم
در اين ديار خسته کش وجود من بيهوده شد
ارثيه هاي عاطفي
اينجا از من ربوده شد اينجا از من ربوده شد

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها دانلود آهنگ شکیلا به نام در این دیار خسته کش دانلود رایگان اهنگ در این دیار خسته کش شکیلا دانلود اهنگ شکیلا بنام دراین دیار خسته کش دانلود اهنگ شکیلا اسب نفس بریده را طاقت تازیانه نیست متن آهنگ در این دیار خسته کش شکیلا دانلود آهنگ ارثیه های عاطفی از شکیلا با کیفیت بالا دانلود آهنگ ارثیه های عاطفی شکیلا ویکی صدا دانلودآهنگ دراین دیارخسته کش شکیلا در این دیار خسته کش دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو