loading...

دانلود اهنگ و تکست آهنگ

,    ,    دانلود آهنگ مرثیه سیاوش قمیشی,    دانلود آهنگ گره گم سیاوش قمیشی 320,    سیاوش قمیشی گره ای گم,    دانلود اهنگ سیاو

حسین بازدید : 406 سه شنبه 04 تیر 1398


,    


,    دانلود آهنگ مرثیه سیاوش قمیشی
,    دانلود آهنگ گره گم سیاوش قمیشی 320
,    سیاوش قمیشی گره ای گم
,    دانلود اهنگ سیاوش قمیشی من درد محبت را
,    آهنگ گره گم از سیاوش قمیشی
,    من درد محبت را هرگز به
,    تک آهنگ های سیاوش قمیشی
,    دانلود آهنگ های سیاوش قمیشی

با هر که سخن گفتم در خود گره ای گم بود

چون کرم شبان تابان میتابی و میتابم

 

بر هر که نظر کردم گریان و پریشان بود

چون ابر سبک باران میباری و میبارم

من درد محبت را هرگز به تو نسپردم

این عقده دیرین را میدانی و میدانم

بر مرثیه ام بنگر نقش رخ خود بینی

این قصه غمگین را میخوانی و میخوانم

https://persianfa.com/archive/136769/

 

دانلود







برچسب ها دانلود آهنگ مرثیه سیاوش قمیشی دانلود آهنگ گره گم سیاوش قمیشی 320 سیاوش قمیشی گره ای گم دانلود اهنگ سیاوش قمیشی من درد محبت را آهنگ گره گم از سیاوش قمیشی من درد محبت را هرگز به تک آهنگ های سیاوش قمیشی دانلود آهنگ های سیاوش قمیشی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو