loading...

دانلود اهنگ و تکست آهنگ

  ,دانلود اهنگ سفر نکن دلم گرفته ,دانلود آهنگ سفر نرو دلم گرفته غم گرفته روزگارم ,اهنگ سفر نرو دلم گرفته غم گرفته ,سفر نرو دلم گرفته متن ,متن آهنگ سفر نرو حجت اشرف زاده ,دانلود آهنگ سفر نرو

حسین بازدید : 801 جمعه 03 آبان 1398

 

,دانلود اهنگ سفر نکن دلم گرفته

,دانلود آهنگ سفر نرو دلم گرفته غم گرفته روزگارم

,اهنگ سفر نرو دلم گرفته غم گرفته

,سفر نرو دلم گرفته متن

,متن آهنگ سفر نرو حجت اشرف زاده

,دانلود آهنگ سفر نرو حجت اشرف زاده

,کلیپ سفر نرو حجت اشرف زاده

,آهنگ قدیمی عزیز من سفر نرو سفر تنهایی سخته

,رفیق روز بیقراری بیقرارم

http://sakhamusic.ir/%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AD%D8%AC%D8%AA-%D8%A7%D8%B4%D8%B1%D9%81-%D8%B2%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%B3%D9%81%D8%B1-%D9%86%D8%B1%D9%88/

نرو به هوای تو من به صدای تو من به دنیای تو من وابسته شدم
که به جان تو من شکسته شدم
سفر نرو دلم گرفته غم گرفته روزگارم رفیق روز بی قراری بی قرارم بی قرارم
++++++
سرم به شانه ی تو و سفر بهانه تو و ببین که دل نمیکنم نرو که عاشقت منم
سفر نرو دلم گرفته غم گرفته روزگارم رفیق روز بی قراری بی قرارم بی قرارم
سرم به شانه ی تو بود سفر بهانه تو بود سرم به شانه ی تو بود سفر بهانه تو بود

 

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود اهنگ سفر نکن دلم گرفته دانلود آهنگ سفر نرو دلم گرفته غم گرفته روزگارم اهنگ سفر نرو دلم گرفته غم گرفته سفر نرو دلم گرفته متن متن آهنگ سفر نرو حجت اشرف زاده دانلود آهنگ سفر نرو حجت اشرف زاده کلیپ سفر نرو حجت اشرف زاده آهنگ قدیمی عزیز من سفر نرو سفر تنهایی سخته رفیق روز بیقراری بیقرارم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو