loading...

دانلود اهنگ و تکست آهنگ

,    دانلود آهنگ شکیلا به نام امشب در سر شوری دارم,    دانلود آهنگ امشب در سر شوری دارم شکیلا ویکی صدا,    دانلود آهنگ غوغای ستارگان شکیلا کیفیت 320, 

حسین بازدید : 563 پنجشنبه 30 خرداد 1398



,    دانلود آهنگ شکیلا به نام امشب در سر شوری دارم
,    دانلود آهنگ امشب در سر شوری دارم شکیلا ویکی صدا
,    دانلود آهنگ غوغای ستارگان شکیلا کیفیت 320
,    دانلود آهنگ امشب در سر شوری دارم پروین
,    امشب در سر شوری دارم متن
,    متن امشب در سر شوری دارم شکیلا
,    امشب در سر شوری دارم بنان
,    دانلود آهنگ غوغای ستارگان دلکش
,    دانلود اهنگ امشب در سر شوری دارم از بنیامین

 

متن آهنگ امشب در سر شوری دارم از شکیلا

امشب در سر شوری دارم
امشب در دل نوری دارم
باز امشب در اوج آسمانم
باشد رازی با ستارگانم
امشب یک سر شوق و شورم
از این عالم گویی دورم
از شادی پرگیرم که رسم به فلک
سرود هستی خوانم در بر حور و ملک
در آسمانها غوغا فکنم
سبو بریزم ساغر شکنم
امشب یک سر شوق و شورم
از این عالم گویی دورم
با ماه و پروین سخنی گویم
از روی مه خود اثری جویم
جان یابم زین شبها
می کاهم از غمهای
ماه و زهره را به طرب آرم
از خود بی خبرم ز شعف دارم
نغمه ای بر لبها
نغمه ای بر لبها

 

دانلود با کیفیت 320 MP3

 

 

 

https://myyazd-music.ir/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%BA%D9%88%D8%BA%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D8%B2-%D8%B4%DA%A9%DB%8C%D9%84%D8%A7







برچسب ها دانلود آهنگ شکیلا به نام امشب در سر شوری دارم دانلود آهنگ امشب در سر شوری دارم شکیلا ویکی صدا دانلود آهنگ غوغای ستارگان شکیلا کیفیت 320 دانلود آهنگ امشب در سر شوری دارم پروین امشب در سر شوری دارم متن متن امشب در سر شوری دارم شکیلا امشب در سر شوری دارم بنان دانلود آهنگ غوغای ستارگان دلکش دانلود اهنگ امشب در سر شوری دارم از بنیامین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو