loading...

دانلود اهنگ و تکست آهنگ

,    دانلود ترانه محلی شبای عاشقی سحر نمیشه,    دانلود ترانه شبای عاشقی سحر نمیشه,    دانلود ترانه محسن لرستانی بیا تا بگم,    دانلود ترانه

حسین بازدید : 373 شنبه 07 دی 1398


,    دانلود ترانه محلی شبای عاشقی سحر نمیشه
,    دانلود ترانه شبای عاشقی سحر نمیشه
,    دانلود ترانه محسن لرستانی بیا تا بگم
,    دانلود ترانه محسن لرستانی واویلا
,    دانلود ترانه محسن لرستانی تو فقط سهم من هستی
,    از این زندگی تو فقط سهم من هستی مسعود جلیلیان
,    محسن لرستانی ‌ببار بارون
,    دانلودترانه از این زندگی تو فقط سهم من هستی
,    از این زندگی تو فقط سهم من هستی بهار دلم
,    دانلود ترانه های محلی
,        ,   

 

لیلا لیلا تو ای آروم جونم بیا

لیلا لیلا تو یار مهربونم بیا

تو ده بالا و پایین جنگه آی سر چشات جنگه

وای سر چشات جنگه ..

میدونی نباشی دلم تنگه نباشی دلم تنگه

نباشی دلم تنگه

واویلا واویلا واویلا لیلا لیلا

دله شد عاشق لیلا

دانلود آهنگ جدید محسن لرستانی – واویلا

شبای عاشقی سحر نمیشه

واسه مجنون که دوری سر نمیشه

فلک از تو نالم شب و روز

چرا این فاصله آخر نمیشه

ببار بارون ببر این غصه ها رو

بگیر از من جفای روزگارو

بیا تا بگم بی تو میمیرم عزیزم

نرو اشک خون ز فراغ تو میریزم

از این زندگی تو فقط سهم من هستی

شدم عاشقت منه بی تابو گرفتار

دل بی کسم تا سحر میمونه بیدار

 

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها دانلود ترانه محلی شبای عاشقی سحر نمیشه دانلود ترانه شبای عاشقی سحر نمیشه دانلود ترانه محسن لرستانی بیا تا بگم دانلود ترانه محسن لرستانی واویلا دانلود ترانه محسن لرستانی تو فقط سهم من هستی از این زندگی تو فقط سهم من هستی مسعود جلیلیان محسن لرستانی ‌ببار بارون دانلودترانه از این زندگی تو فقط سهم من هستی از این زندگی تو فقط سهم من هستی بهار دلم دانلود ترانه های محلی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو