loading...

دانلود اهنگ و تکست آهنگ

,    دانلود آهنگ شکیلا به نام به حال من گریه نکن,    دانلود آهنگ گریه نکن شکیلا با کیفیت 320,    دانلود آهنگ شکیلا به حال من گریه نکن,    دا

حسین بازدید : 501 پنجشنبه 30 خرداد 1398


,    دانلود آهنگ شکیلا به نام به حال من گریه نکن
,    دانلود آهنگ گریه نکن شکیلا با کیفیت 320
,    دانلود آهنگ شکیلا به حال من گریه نکن
,    دانلود آهنگ جدید شکیلا حسرت
,    دانلود آهنگ شکیلا جدید
,    دانلود آهنگ جدید شکیلا 95
,    ترانه شکیلا دانلود
,    دانلودآهنگ شکیلا
,    آهنگ جدید شکیلا معشوق

,   



,   

http://iranmusicc.com

 

دانلود آهنگ گریه نکن از شکیلا

دانلود آهنگ خراب چون خرابه ام (گریه نکن)

دانلود آهنگ با بالاترین کیفیت و به همراه متن آهنگ

 

متن آهنگ خراب چون خرابه ام (گریه نکن)

آهنگ گریه نکن از شکیلا

خراب چون خرابه ام ، به شانه ام تکیه مکن

اگرچه ویران شده ام ، به حال من گریه مکن

به حال من گریه مکن ، اگرچه زخم خورده ام

اگرچه پیش چشم تو ، هزار بار مرده ام

به هر که دست داده ام ، به دست خود مرا شکست

روی به هر که کرده ام ، نیزه به سینه ام نشست

حرف به حرف که گفته ام ، چه ها که بر سرش گذاشت!

لال شدم ولی در این , سکوت حاصلی نداشت

کنار من نمان برو ، تو اینچنین خطر مکن

حال من خراب را ، از این خراب تر مکن

به شانه ام تکیه مکن ، که طاقتم نیست دگر

سکوت کن که خسته ام ، خسته ام خسته ام

خسته از اما و اگر ...

سکوت کن که خسته ام ، خسته ام

خراب چون خرابه ام ، به شانه ام تکیه مکن

اگرچه ویران شده ام ، به حال من گریه مکن

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها دانلود آهنگ شکیلا به نام به حال من گریه نکن دانلود آهنگ گریه نکن شکیلا با کیفیت 320 دانلود آهنگ شکیلا به حال من گریه نکن دانلود آهنگ جدید شکیلا حسرت دانلود آهنگ شکیلا جدید دانلود آهنگ جدید شکیلا 95 ترانه شکیلا دانلود دانلودآهنگ شکیلا آهنگ جدید شکیلا معشوق
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو