loading...

دانلود اهنگ و تکست آهنگ

,    متن آهنگ وقتی دلگیری و تنها,    دانلود آهنگ وقتی دلگیری و تنها کنسرت,    دانلود آهنگ وقتی دلگیری و تنها با کیفیت 320,    کلیپ کنسرت ابی

حسین بازدید : 741 شنبه 02 شهریور 1398

,    متن آهنگ وقتی دلگیری و تنها
,    دانلود آهنگ وقتی دلگیری و تنها کنسرت
,    دانلود آهنگ وقتی دلگیری و تنها با کیفیت 320
,    کلیپ کنسرت ابی وقتی دلگیری و تنها
,    وقتی دلگیری و تنها شهرام صولتی
,    دانلود آهنگ غربت ابی کیفیت 320
,    دانلود آهنگ وقتی دل از ابی
,    وقتی دلگیری و تنها غربت تمام
,    کلیپ وقتی دلگیری و تنها

,   

http://taranehayeirani.blogfa.com
هیچ ، تنها و غریبی
طاقت غربت چشماتو نداره
هر چی دریا رو زمینه
قد چشمات نمی تونه ابر بارونی بیاره
وقتی دلگیری و تنها غربت تمام دنیا
از دریچه ی قشنگه چشم روشنت می باره
نمی تونم غریبه باشم توی آیینه ی چشمات
تو بذار که من بسوزم مثل شمعی توی شبهات
توی این غروب دلگیر جدایی
توی غربتی که همرنگ چشاته
همیشه غبار اندوه روی گلبرگ لباته
حرفی داری روی لبهات ، اگه آهه سینه سوزه
اگه حرفی از غریبی ، اگه گرمای تموزه
تو بگو به این شکسته ، قصه های بی کسی تو
اضطراب و نگرانی ، حرفای دلواپسی تو
نمی تونم غریبه باشم توی آیینه ی چشمات
تو بذار که من بسوزم مثل شمعی توی شبهات

نمی تونم ، نمی تونم ...

من... خالی از عاطفه و خشم

خالی از خویشی و غربت... گیج و مبهوت بین بودن و نبودن!

عشق... آخرین همسفر من... مثل تو منو رها کرد...!

حالا دستام موندن و تنهایی و من!

 

ای دریغ از من که بیخود مثل تو گمشدم

ای دریغ از تو که مثلِ عکس عشق، داد میزنی تو آینه من...

آه و گریمون هیچ... خَندَمون هیچ، باختن و بردنمون هیچ...!

تنها آغوش تو موند، غیر از اون هیچ !

ای... ای مثل من تک و تنها، دستمو بگیر که عمر رفت... همه چی تویی، زمین و آسمون هیچ!

 

ای دریغ از من که بیخود مثل تو گم شدم!

گم شدم تو ظلمت تلخ...!

ای دریغ از تو که مثل عکس عشق، داد میزنی تو آیینه من!

 

آه و گریمون هیچ؛ خندمون هیچ؛ باختن و بردنمون هیچ؛ تنها آغوش تو موند، غیر از اون هیچ

بی تو می میرم همه بود ونبود! بیا پر کن منو ای خورشید دل سرد...

 

بی تو می میرم مثل قلب

چراغ نور تو بودی، کی منو از تو جدا کرد!

 

 

قلب تو قلب پرنده
پوستت اما پوست شیر
زندون تن و رها کن
ای پرنده پر بگیر

اون ور جنگل تن سبز
پشت دشت سر به دامن
اون ور روزای تاریک
پشت این شبای روشن

برای باور بودن
جایی باید باشه شاید
برای لمس تن عشق
کسی باید باشه باید

که سر خستگیاتو
به روی سینه بگیره
برای دلواپسی هات
واسه سادگیت بمیره

قلب تو قلب پرنده
پوستت اما پوست شیر
زندون تن و رها کن
ای پرنده پر بگیر

حرف تنهایی قدیمی
اما تلخ و سینه سوزه
اولین و آخرین حرف
حرف هر روز و هنوزه

تنهایی شاید یه راهه
راهیه تا بی نهایت
قصه ی همیشه تکرار
هجرت و هجرت و هجرت

اما تو این راه که همراه
جز هجوم خار و خس نیست
کسی شاید باشه شاید
کسی که دستاش قفس نیست

قلب تو قلب پرنده
پوستت اما پوست شیر
زندون تن و رها کن
ای پرنده پر بگیر...!

واست بی تابم و بی خوابمو، می دونی دلتنگم

واست میمیرم و درگیرم و با دنیا در جنگم

منو تنها نذار از روزگار با اینکه دل خستم

واست دیوونه مو، می خونم و، تا آخرش هستم

...

داره می باره بارون و تو نیستی

شده این خونه زندونو، تو نیستی

چقدر حسِّ بدیّه، حسِّ تنهایی

دارم می شکنم آسونو تو نیستی

...

دارم از بین میرم تو این دلتنگی،

داره دل میگیره بی تو از بی رنگی

دارم از بین میرم تو این خاموشی

کاش می شد می بُردی منو با آغوشی

...

نمیشه با نبودت ساده سر کرد؛

نمیشه سالم از این غم گذر کرد

نمیشه با نبودت ساده سر کرد؛

نمیشه سالم از این غم گذر کرد

...

داره می باره بارون و تو نیستی

شده این خونه زندون و تو نیستی

چقدر حسّ بدیّه، حسِّ تنهایی

دارم می شکنم آسونو تو نیستی...

دارم میشکنم آسونو تو نیستی...!







برچسب ها متن آهنگ وقتی دلگیری و تنها دانلود آهنگ وقتی دلگیری و تنها کنسرت دانلود آهنگ وقتی دلگیری و تنها با کیفیت 320 کلیپ کنسرت ابی وقتی دلگیری و تنها وقتی دلگیری و تنها شهرام صولتی دانلود آهنگ غربت ابی کیفیت 320 دانلود آهنگ وقتی دل از ابی وقتی دلگیری و تنها غربت تمام کلیپ وقتی دلگیری و تنها
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو