loading...

دانلود اهنگ و تکست آهنگ

,    متن آهنگ نیمه شب آوا بهرام,    دانلود اهنگ نیمه شب گذشت و من هنوز بیدارم منمو تنهاییو پاکت سیگارم,    دانلود موزیک ویدیو آوا بهرام نیمه شب,  

حسین بازدید : 548 جمعه 07 دی 1397




,    متن آهنگ نیمه شب آوا بهرام
,    دانلود اهنگ نیمه شب گذشت و من هنوز بیدارم منمو تنهاییو پاکت سیگارم
,    دانلود موزیک ویدیو آوا بهرام نیمه شب
,    دانلود آهنگ جدید آوا بهرام نفس
,    دانلود آهنگ جدید آوا بهرام باورم کن
,    دانلود تمام آهنگهای آوا بهرام
,    دانلود اهنگ های آوا بهرام
,    دانلود اهنگ نیمه شب گذشتو من هنوز بیدارم
,    دانلود فول آلبوم آوا بهرام

,   

 

 

شب از نیمه گذشت و من بدون وقفه بیدارم
نخواب ای خواب تو شیرین که آغوشتو کم دارم
نخواب ای خواب تو راحت منو قبل از تنم حس کن
اگه با ما شدن قهری منو از پیرهنم حس کن
نذار باور کنم جسمت کنارم هست و روحت نیست
چقد این کودک بالغ ستاره بشمره تا بیست
ستاره بشمره تا بیست
نذار باور کنم جسمت کنارم هست و روحت نیست
چقد این کودک بالغ ستاره بشمره تا بیست
ستاره بشمره تا بیست
منو حس کن که مشکوکم به این مردی که خوابیده
به این دستای دور از من به این عطری که پلاسیده
تو که نسبت به من قلبت همیشه خوب و مسئوله
نذار باور کنم فکرت یه جای دیگه مشغوله
نذار باور کنم جسمت کنارم هست و روحت نیست
چقد این کودک بالغ ستاره بشمره تا بیست
ستاره بشمره تا بیست
نذار باور کنم جسمت کنارم هست و روحت نیست
چقد این کودک بالغ ستاره بشمره تا بیست
ستاره بشمره تا بیست


http://rbt-text.blog.ir







برچسب ها متن آهنگ نیمه شب آوا بهرام دانلود اهنگ نیمه شب گذشت و من هنوز بیدارم منمو تنهاییو پاکت سیگارم دانلود موزیک ویدیو آوا بهرام نیمه شب دانلود آهنگ جدید آوا بهرام نفس دانلود آهنگ جدید آوا بهرام باورم کن دانلود تمام آهنگهای آوا بهرام دانلود اهنگ های آوا بهرام دانلود اهنگ نیمه شب گذشتو من هنوز بیدارم دانلود فول آلبوم آوا بهرام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو