loading...

دانلود اهنگ و تکست آهنگ

,    دانلود آهنگ تی ام بکس سانسور,    متن اهنگ سانسور از تی ام بکس,    دانلود موزیک ویدیو سانسور تی ام بکس,    دانلود اهنگ tm bax بنام خدا ق

حسین بازدید : 2784 پنجشنبه 13 تیر 1398




,    دانلود آهنگ تی ام بکس سانسور
,    متن اهنگ سانسور از تی ام بکس
,    دانلود موزیک ویدیو سانسور تی ام بکس
,    دانلود اهنگ tm bax بنام خدا قسمت کنه این دافه واسم جور شه
,    دانلود ریمیکس آهنگ سانسور
,    پخش آنلاین آهنگ سانسور تی ام بکس
,    تیام بکس سانسور
,    اهنگ تی ام بکس
,    دانلود اهنگ تی ام بکس بازم بفرما




http://mymanotomusic.com/tm-bax-sansoor/

آهنگ تی ام بکس بنام سانسور

دانلود آهنگ جدید سانسور از گروه تی ام بکس با دو کیفیت به همراه متن آهنگ

Download New Music By TM Bax Called Sansoor

آهنگ تی ام بکس بنام سانسور

آهنگ تی ام بکس بنام سانسور

 

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

متن آهنگ سانسور از گروه تی ام

خدا قسمت کنه این دا*ه واسم جور شه

لعنتی اِنقده خوبه که باید سانسور شه

زندگی خراب میکنه دا*ی بازی گوشه

لعنتی اِنقده خوبه که باید سانسور شه

خدا قسمت کنه این دا*ه واسم جور شه

لعنتی اِنقده خوبه که باید سانسور شه

بدنش عینِ بیانسه ، راه رفتنش آره بالانسه

نیستش قابلِ دسترس عینِ خطِ ایرانسل

به پول باباش فقط مینازه ، دندون لَمینِیت و لباa بوتاکسه

دهن من بویِ پیازه چون اون بِرانچ میزنه من آبگوشت

دا*ه لاته (نوعی قهوه) میزنه من آبجوش

من شوتم و بازیگوش ، میگه شوکولاتم میگم نه نه

من شوت و لاتم ، آویزون نشو هی به کرواتم

توو مستی فقط حال میکنی بام ، بعدش میگی گمشو أ سرِ رام

تو أ اون دا* وحشیا که اصاً نمیشن رام

تو که آدم نیستی ، انگار از فضایی

آهنگ تی ام بکس بنام سانسور

زندگیمی زندگیمی داری کُلی فدایی

اِنقده خوبی ، که از اون بَدایی

من مریضم من مریضم تو واسم دَوایی

خدا قسمت کنه این دا*ه واسم جور شه

لعنتی اِنقده خوبه که باید سانسور شه

زندگی خراب میکنه دا*ی بازی گوشه

ولی لعنتی اِنقده خوبه که باید سانسور شه

یکِ بین المعرکه ای ، اون گوله نمکه ای

هیکلم که تَرکه ای ، اصلا یه پا ملکه ای

نرو، بشو ازم باز دور ، چون میگیرمت با زور

مارو بُر نزدن مثِ پاسور ، انقد خوبی که شدی سانسور

ظاهرت میزنه بد گول ، مارو دیوونه کرده بد جور

شده نگات مثل رِد بول ، بهم فاز میده میشم هرکول

تو که آدم نیستی ، انگار از فضایی

زندگیمی، زندگیمی داری کلی فدایی

اِنقده خوبی ، که از اون بَدایی

من مریضم من مریضم تو واسم دَوایی

خدا قسمت کنه این دا*ه واسم جور شه

لعنتی اِنقده خوبه که باید سانسور شه

زندگی خراب میکنه دا*ی بازی گوشه

ولی لعنتی اِنقده خوبه که باید سانسور شه







برچسب ها دانلود آهنگ تی ام بکس سانسور متن اهنگ سانسور از تی ام بکس دانلود موزیک ویدیو سانسور تی ام بکس دانلود اهنگ tm bax بنام خدا قسمت کنه این دافه واسم جور شه دانلود ریمیکس آهنگ سانسور پخش آنلاین آهنگ سانسور تی ام بکس تیام بکس سانسور اهنگ تی ام بکس دانلود اهنگ تی ام بکس بازم بفرما
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو