loading...

دانلود اهنگ و تکست آهنگ

,    دانلود آهنگ شهرام صولتی جدید توبه کردم,    دانلود اهنگ شهرام صولتی به نام توبه کردم,    آهنگ جدید شهرام صولتی توبه و کبوتر,    شهرام صو

حسین بازدید : 269 پنجشنبه 30 خرداد 1398



,    دانلود آهنگ شهرام صولتی جدید توبه کردم
,    دانلود اهنگ شهرام صولتی به نام توبه کردم
,    آهنگ جدید شهرام صولتی توبه و کبوتر
,    شهرام صولتی توبه کردم ریمیکس
,    دانلود آهنگ جدید شهرام صولتی توبه و کبوتر
,    ریمیکس آهنگ توبه و کبوتر شهرام صولتی
,    ریمیکس جدید شهرام صولتی
,    دانلود آهنگ شهرام صولتی توبه و کبوتر
,    اهنگ جدید شهرام صولتی 97

,   

متن آهنگ توبه شهرام صولتی

زندگی نامه امو بامی نوشتن منو از قطره های ساغر سرشتن

دونه دونه تک نهال آروزومو بر دل مزرعه میخونه کشتن

توبه کردم توبه کردم

که دگر می نخورم در همه عمر

بجز از امشبو فرداشبو شبهای دگر

توبه کردم توبه کردم

که دگر می نخورم در همه عمر

بجز از امشبو فرداشبو شبهای دگر

می بمن شادی میده لذت ازادی میده

می بمن شادی میده لذت ازادی میده

آدمی با می زدن غمهاشو از یاد میبره

پشت کوه غصه رو لبتر کنه باد میبره

توبه کردم توبه کردم

که دگر می نخورم در همه عمر

بجز از امشبو فرداشبو شبهای دگر

توبه کردم توبه کردم

که دگر می نخورم در همه عمر

بجز از امشبو فرداشبو شبهای دگر

زندگی نامه امو بامی نوشتن

منو از قطره های ساغر سرشتن

دونه دونه تک نهال اروزومو

بر دل مزرعه میخونه کشتن

توبه کردم توبه کردم

دانلود رمیکس جدید شهرام صولتی بنام توبه

که دگر می نخورم در همه عمر

بجز از امشبو فرداشبو شبهای دگر

توبه کردم توبه کردم

که دگر می نخورم در همه عمر

بجز از امشبو فرداشبو شبهای دگر

می بمن شادی میده لذت ازادی میده

می بمن شادی میده لذت ازادی میده

آدمی با می زدن غمهاشو از یاد میبره

پشت کوه غصه رو لبتر کنه باد میبره

توبه کردم توبه کردم

که دگر می نخورم در همه عمر

بجز از امشبو فرداشبو شبهای دگر

توبه کردم توبه کردم

که دگر می نخورم در همه عمر

بجز از امشبو فرداشبو شبهای دگر

توبه کردم توبه کردم

که دگر می نخورم در همه عمر

بجز از امشبو فرداشبو شبهای دگر

 

http://mymanotomusic.com/







برچسب ها دانلود آهنگ شهرام صولتی جدید توبه کردم دانلود اهنگ شهرام صولتی به نام توبه کردم آهنگ جدید شهرام صولتی توبه و کبوتر شهرام صولتی توبه کردم ریمیکس دانلود آهنگ جدید شهرام صولتی توبه و کبوتر ریمیکس آهنگ توبه و کبوتر شهرام صولتی ریمیکس جدید شهرام صولتی دانلود آهنگ شهرام صولتی توبه و کبوتر اهنگ جدید شهرام صولتی 97
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو