loading...

دانلود اهنگ و تکست آهنگ

,    ,    متن آهنگ 25 باند بنام مال من شدی,    متن اهنگ مال من شدی ۲۵ باند,    دانلود موزیک ویدیو مال من شدی از 25 باند,    م

حسین بازدید : 267 دوشنبه 03 دی 1397


,   
,    متن آهنگ 25 باند بنام مال من شدی
,    متن اهنگ مال من شدی ۲۵ باند
,    دانلود موزیک ویدیو مال من شدی از 25 باند
,    موزیک ویدیو مال من شدی 25 باند
,    دانلود اهنگ مال من شدی
,    میدونم اینو که مال من شدی
,    متن آهنگ مال من شدي ٢٥ باند
,    دانلود آلبوم جدید 25 باند 2017
,    موزیک مال من شدی 25 باند

,   

متن آهنگ مال من شدی ۲۵ بند

——————————————–

همیشه بوهای خوب میده بدنت
دوست ندارم حتی واسه شوخی بزنمت
میدونم اینو که توام مثل منی ولی اگه
یه بار دیگه گاز بگیری
همه میدونن که ما مال همیم
وقتی همو داریم نمیخوریم زمین
آره هانی همین نشستم توو کمین
که وقتی کسی نیست بیای و لبامو بکنی
وقتی کنار همیم حال جفتمون خوبه
زندگی میکنیم به امید فردا

وقتی کنار همیم حال جفتمون خوبه
دیگه مشکلی نداریم ما با غصه و دردا
میدونم اینو که مال من شدی
مال من شدی
میدونم اینو که مال من شدی
مال من شدی
میدونم اینو که مال من شدی
میدونم اینو که مال من شدی
بِی بی
♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید ۲۵ بند به نام مال من شدی

♫♫♫♫
یه تخت خوشگل چند تا شاخه گل خشک بالاش
همون گلا که داریم خاطرات خوش باهاش
خاطرات خوش یعنی لحظه های با تو
بیدار موندن و خنده های تا صبح
هو هو بذار نور شمع باشه
بگو کو کو کو لباسای شب تابت

جون جون جون تورو میخوام هر باره
بدو زود زود زود بیا بغلم آره
بغلم باشی دیگه فرق نداره نه
طرفای صبح یا که دم دمای شب
گرم باشه یا سرد درد باشه یا نه
بهت قول میدم همراتم تا تهش
همه چیمونو قسمت میکنیم
واسه آینده های بهتر میدوییم
کنار همیم اوکی ، نمیشه بی تو که
میدونم اینو که

♫♫♫♫
میدونم اینو که مال من شدی
مال من شدی
میدونم اینو که مال من شدی
مال من شدی
میدونم اینو که مال من شدی
میدونم اینو که مال من شدی
بِی بی

 

http://mahtabmusic.ir/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-25-%D8%A8%D9%86%D8%AF-%D9%85%D8%A7%D9%84-%D9%85%D9%86-%D8%B4%D8%AF%DB%8C/







برچسب ها متن آهنگ 25 باند بنام مال من شدی متن اهنگ مال من شدی ۲۵ باند دانلود موزیک ویدیو مال من شدی از 25 باند موزیک ویدیو مال من شدی 25 باند دانلود اهنگ مال من شدی میدونم اینو که مال من شدی متن آهنگ مال من شدي ٢٥ باند دانلود آلبوم جدید 25 باند 2017 موزیک مال من شدی 25 باند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو