loading...

دانلود اهنگ و تکست آهنگ

,    ,    دانلود آهنگ شکیلا به نام تو خاموشی خونه خاموشه,    دانلود آهنگ تو خاموشی خونه خاموشه با کیفیت 320,    کلیپ شکیلا تو خاموشی خونه خا

حسین بازدید : 887 پنجشنبه 30 خرداد 1398


,   
,    دانلود آهنگ شکیلا به نام تو خاموشی خونه خاموشه
,    دانلود آهنگ تو خاموشی خونه خاموشه با کیفیت 320
,    کلیپ شکیلا تو خاموشی خونه خاموشه
,    دانلود آهنگ تو خاموشی شکیلا با لینک مستقیم
,    اهنگ تو خاموشی فراموشی از شکیلا
,    متن آهنگ تو خاموشی خونه خاموشه
,    دانلود آهنگ آخرین کوکب شکیلا 320
,    دانلود اهنگ لایی لایی از شکیلا
,    دانلود اهنگ شکیلا لالالا

,   

http://nakaman1.ir

 

تو خاموشی خونه خاموشه

شب آشفته گل فراموشه

بخواب که امشب پشت این روزن

شب کمین کرده رو بروی من

تب آلوده تلخ و بی کوکب شکیلا

شب شب غربت شب همین امشب

لایی لایی من به جای تو شکستم

تو نبودی من به سوگ من نشستم

از ستاره تا ستاره گریه کردم

از همیشه تا دوباره گریه کردم

لالا  لالا  آخرین کوکب شکیلا

لباس رویا بپوش امشب

لالا  لالا ای تن تب دار

اشکام رو از رو گونه هام بردار

لالا  لالا سایه ی بیدار

نبض مهتاب رو دست من بسپار

لایی لایی من به جای تو شکستم

تو نبودی من به سوگ من نشستم

از ستاره تا ستاره گریه کردم

از همیشه تا دوباره گریه کردم………

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها دانلود آهنگ شکیلا به نام تو خاموشی خونه خاموشه دانلود آهنگ تو خاموشی خونه خاموشه با کیفیت 320 کلیپ شکیلا تو خاموشی خونه خاموشه دانلود آهنگ تو خاموشی شکیلا با لینک مستقیم اهنگ تو خاموشی فراموشی از شکیلا متن آهنگ تو خاموشی خونه خاموشه دانلود آهنگ آخرین کوکب شکیلا 320 دانلود اهنگ لایی لایی از شکیلا دانلود اهنگ شکیلا لالالا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو