loading...

دانلود اهنگ و تکست آهنگ

,    دانلود اهنگ یه بار عاشق شدن بسه,    آهنگ یه روز عاشق ترین بودم,    دیگه عاشق نمیمونم دیگه از تو نمیخونم بزار تنها باشم تنها,    دیگه عا

حسین بازدید : 468 شنبه 22 تیر 1398



,    دانلود اهنگ یه بار عاشق شدن بسه
,    آهنگ یه روز عاشق ترین بودم
,    دیگه عاشق نمیمونم دیگه از تو نمیخونم بزار تنها باشم تنها
,    دیگه عاشق نمیمونم مهدی عسگری متن
,    مهدی عسگری عاشقم عزیزم
,    اکورد اهنگ دیگه عاشق نمیمونم
,    دانلود آهنگ مهدی عسگری تنها آرزو
,    دانلود آهنگ دیگه برنگرد از مهدی عسگری
,    دانلود اهنگ دیگه عاشق نمیشم

یه بار عاشق شدن بسه یه بار تنهاشدن بسه

نمیخوام این دل خسته بشه تحقیر دیگه بسه

دیگه عاشق نمیمونم دیگه از تو نمیخونم

بذار تنها باشم تنها دیگه هرگز نمیتونم

دیگه این دل نمیتونه تورو بیگانه میدونه

شکسته این دلم صدبار دیگه اینبار نمیتونه

یه روز عاشقترین بودم برات من بهترین بودم

ندونستم توی رویات تو قلبت آخرین بودم

یه روز عاشقترین بودم برات من بهترین بودم

ندونستم توی رویات تو قلبت آخرین بودم

دیگه عاشق نمیمونم دیگه ازتونمیخونم

بذار تنها باشم تنها دیگه هرگز نمیتونم

دیگه این دل نمیتونه تورو بیگانه میدونه

 

 

 

 

https://newsong.ir

دانلود آهنگ با کیفیت خوب







برچسب ها دانلود اهنگ یه بار عاشق شدن بسه آهنگ یه روز عاشق ترین بودم دیگه عاشق نمیمونم دیگه از تو نمیخونم بزار تنها باشم تنها دیگه عاشق نمیمونم مهدی عسگری متن مهدی عسگری عاشقم عزیزم اکورد اهنگ دیگه عاشق نمیمونم دانلود آهنگ مهدی عسگری تنها آرزو دانلود آهنگ دیگه برنگرد از مهدی عسگری دانلود اهنگ دیگه عاشق نمیشم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو