loading...

دانلود اهنگ و تکست آهنگ

,    دانلود آهنگ دلتنگی سیاوش,    دانلود آهنگ دلتنگی سیاوش قمیشی ویکی صدا,    آهنگ دلتنگی سیاوش قمیشی 320,    دانلود اهنگ دلتنگی سیاوش قمیشی

حسین بازدید : 235 سه شنبه 11 تیر 1398




,    دانلود آهنگ دلتنگی سیاوش
,    دانلود آهنگ دلتنگی سیاوش قمیشی ویکی صدا
,    آهنگ دلتنگی سیاوش قمیشی 320
,    دانلود اهنگ دلتنگی سیاوش قمیشی با لینک مستقیم
,    دانلود آهنگ دلتنگی از آلبوم رگبار سیاوش قمیشی
,    دانلود آهنگ خیلی وقته که دلم
,    دانلود آهنگ دلتنگی سیاوش قمیشی ۳۲۰
,    رگبار دلتنگی سیاوش قمیشی
,    دانلود آهنگ واسه پر کشیدن من سیاوش

,   

ابر چشمام پر اشکه ای خدا ، وقتشه دوباره بارون بزنه

خیلی وقته که دلم برای تو تنگ شده ، قلبم از دوری تو بدجوری دلتنگ شده

خیلی وقته که دلم برای تو تنگ شده ، قلبم از دوری تو بدجوری دلتنگ شده

بعد تو هیچ چیزی دوست داشتنی نیست ، کوه غصه از دلم رفتنی نیست

حرف عشق تو رو من با کی بگم ، همه حرفا که آخه گفتنی نیست

خیلی وقته که دلم برای تو تنگ شده ، قلبم از دوری تو بدجوری دلتنگ شده

خیلی وقته دیگه بارون نزده ، رنگ عشق به این خیابون نزده

خیلی وقته ابری پرپر نشده ، دل آسمون سبکتر نشده

مه سرد رو تن پنجره ها ، مثل بغض توی سینه منه

ابر چشمام پر اشکه ای خدا ، وقتشه دوباره بارون بزنه

خیلی وقته که دلم برای تو تنگ شده ، قلبم از دوری تو بدجوری دلتنگ شده

خیلی وقته که دلم برای تو تنگ شده ، قلبم از دوری تو بدجوری دلتنگ شده

بعد تو هیچ چیزی دوست داشتنی نیست ، کوه غصه از دلم رفتنی نیست

حرف عشق تو رو من با کی بگم ، همه حرفا که آخه گفتنی نیست

خیلی وقته که دلم برای تو تنگ شده ، قلبم از دوری تو بدجوری دلتنگ شده

خیلی وقته که دلم برای تو تنگ شده ، قلبم از دوری تو بدجوری دلتنگ شده

خیلی وقته که دلم برای تو تنگ شده ، قلبم از دوری تو بدجوری دلتنگ شده

 

https://www.poyeh.com/







برچسب ها دانلود آهنگ دلتنگی سیاوش دانلود آهنگ دلتنگی سیاوش قمیشی ویکی صدا آهنگ دلتنگی سیاوش قمیشی 320 دانلود اهنگ دلتنگی سیاوش قمیشی با لینک مستقیم دانلود آهنگ دلتنگی از آلبوم رگبار سیاوش قمیشی دانلود آهنگ خیلی وقته که دلم دانلود آهنگ دلتنگی سیاوش قمیشی ۳۲۰ رگبار دلتنگی سیاوش قمیشی دانلود آهنگ واسه پر کشیدن من سیاوش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو