loading...

دانلود اهنگ و تکست آهنگ

به خاطر تو غرق گریه شدم تا لب تو پر از شهد خنده شده نهال قدت سر کشیده اگر برگ و بار من از ریشه کنده شده شنیدم اگر من به جرم وفا ، ناسزای تو را باورم که نشد به چشم خودم بی وفایی تو دیدم و به خدا باو

حسین بازدید : 939 جمعه 17 اسفند 1397

به خاطر تو غرق گریه شدم تا لب تو پر از شهد خنده شده

نهال قدت سر کشیده اگر برگ و بار من از ریشه کنده شده

شنیدم اگر من به جرم وفا ، ناسزای تو را باورم که نشد

به چشم خودم بی وفایی تو دیدم و به خدا باورم که نشد

ز عشق تو چه گرفتاری ها ، چه غم و زاری ها ،

ستم و خواری ها ، قسمتم نشده

http://artmusic.ir

به جای آن همه بیداری ها ، غم و بیماری ها ،

چه دل آزاری ها ، قسمتم نشده

نیاورم از غصه دل خود پیش چشم کسان ، یک سخن به میان

غم دل {خود} کرده ام به خدا ، پشت خنده نهان ، در بر دگران







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو