loading...

دانلود اهنگ و تکست آهنگ

,    ,    ,    دانلود اهنگ علی اکبر,    دانلود اهنگ علی اکبر همتی,    دانلود تمام آهنگ های علی اکبر قلیچ,    د

حسین بازدید : 300 یکشنبه 06 مرداد 1398


,   
,   
,    دانلود اهنگ علی اکبر
,    دانلود اهنگ علی اکبر همتی
,    دانلود تمام آهنگ های علی اکبر قلیچ
,    دانلود آهنگ نگار من علی اکبر قلیچ
,    دانلود آهنگ علی اکبر قلیچ امروزی ها
,    دانلود فول آلبوم علی اکبر قلیچ سکوت گوش میکنم
,    دانلود آهنگ علی اکبر قلیچ آرامش یعنی تو
,    دانلود آهنگ دلم گرفته علی اکبر قلیچ
,    دانلود اهنگ علی اکبر قلیچ چیزی نمیشنوم

,   

 


تن آهنگ قرار نبود از علی اکبر قلیچ :

♫   ♫  نکست وان  ♫   ♫

قرارمون یه چیزیه دیگه ای بود نگو نشد که باورم نمیشه

براتون مهونی تدارک دیدیم حرف نیومدن سرم نمیشه

موقع برگشتن تو بنا بود خونه پر از دسته های گل باشه

یه گوشه نسترن یه گوشه مریم قرار نبود تاج گلایول باشه

تموم کوچه ها رو ریسه بستیم همسایه ها سنگ تموم گذاشتن

پرچمای رنگی زدن تو کوچه توقع پارچه سیاه نداشتن

قرار نبود قرار نبود قرار نبود اشکمونو دراری

قرار نبود قرار نبود یه داغ سنگین رو دلم بذاری


 منتظر سوغاتیه حج بودیم گفتیم الان با آب زم زم میای

خبر نداشتیم خودتیم تشنه ای کسی نگفت ماه محرم میای

بشکنه اون دستی که مانعت شد تن تورو شبیه قلب من کرد

یه چیکه آب نداد که جون بگیری خونه ی احرام تورو کفن کرد

تموم کوچه ها رو ریسه بستیم همسایه ها سنگ تموم گذاشتن

پرچمای رنگی زدن تو کوچه توقع پارچه سیاه نداشتن

قرار نبود قرار نبود قرار نبود اشکمونو دراری

قرار نبود قرار نبود یه داغ سنگین رو دلم بذاری
,   


 

http://next1.ir

Mp3

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Now Download







برچسب ها دانلود اهنگ علی اکبر دانلود اهنگ علی اکبر همتی دانلود تمام آهنگ های علی اکبر قلیچ دانلود آهنگ نگار من علی اکبر قلیچ دانلود آهنگ علی اکبر قلیچ امروزی ها دانلود فول آلبوم علی اکبر قلیچ سکوت گوش میکنم دانلود آهنگ علی اکبر قلیچ آرامش یعنی تو دانلود آهنگ دلم گرفته علی اکبر قلیچ دانلود اهنگ علی اکبر قلیچ چیزی نمیشنوم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو