loading...

دانلود اهنگ و تکست آهنگ

دانلود آهنگ عاشقیمون یادت نره ,دانلود اهنگ جدید با لینک مستقیم,متن آهنگ عاشقیمون یادت نره  ,دانلود ریمیکس عاشقیمون یادت نره ,دانلود آهنگ نایاب,دانلود آهنگ Mp3 عاشقیمون یادت نره ,دانلود آهنگ عاشقی

حسین بازدید : 132 دوشنبه 27 خرداد 1398

دانلود آهنگ عاشقیمون یادت نره ,دانلود اهنگ جدید با لینک مستقیم,متن آهنگ عاشقیمون یادت نره  ,دانلود ریمیکس عاشقیمون یادت نره ,دانلود آهنگ نایاب,دانلود آهنگ Mp3 عاشقیمون یادت نره ,دانلود آهنگ عاشقیمون یادت نره  کیفیت 320,دانلود آهنگ کمیاب,کد پیشواز ایرانسل عاشقیمون یادت نره  ,دانلود آهنگ درخواستی,کد پیشواز همراه اول عاشقیمون یادت نره  ,Download New Music,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ عاشقیمون یادت نره  بیکلام,

 

میگی میرم تو که میدونی سیرم از این حرفا که بهم میزنی دلگیرم منم میرم

تا که بدونی بی رحم کی بوده بین ما چی کم بود

بگو بی ربط بوده حرفام و گیجم من هنوز توی رویام تو رو میبینم

نگو بی من ادامه میدی نمیتونم که تو رو از یاد فراموش کنم من همینم

عاشقیمون یه وقت یادت نره نگو کیبدتره من و تو یه اندازه مقصریم اره این بهتره

که یه چیزایی یادت نره مثل حرف های دم گوشیمو میخندیدی و میگفتی کی سرتره کی بهتره

.

ساده بهت گفتم دلمو جا بده توی قلبی که ظاهرش مثل قلب های عاشقه

تو این رابطه اون تویی که ساکته میرسی تو هم یه روز به حالم

تا دلت میگیرفت بگو کی پیشت میموند و نمیزاشت که تنها شی

باشه حیف نمیمونی و حرفت هی اینه که میخوایی بری و تنها شی

عاشقیمون یه وقت یادت نره نگو کیبدتره من و تو یه اندازه مقصریم اره این بهتره

که یه چیزایی یادت نره مثل حرف های دم گوشیمو میخندیدی و میگفتی کی سرتره کی بهتره

 

 

 

 

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ عاشقیمون یادت نره دانلود اهنگ جدید با لینک مستقیم متن آهنگ عاشقیمون یادت نره دانلود ریمیکس عاشقیمون یادت نره دانلود آهنگ نایاب دانلود آهنگ Mp3 عاشقیمون یادت نره دانلود آهنگ عاشقیمون یادت نره کیفیت 320 دانلود آهنگ کمیاب کد پیشواز ایرانسل عاشقیمون یادت نره دانلود آهنگ درخواستی کد پیشواز همراه اول عاشقیمون یادت نره Download New Music دانلود آهنگ دانلود آهنگ عاشقیمون یادت نره بیکلام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو