loading...

دانلود اهنگ و تکست آهنگ

,    متن اهنگ منو بشناس و باور کن معین,    دانلود آهنگ کفر معین mp3,    دانلود آهنگ براي ديدن تو ازحادثه ها گذشتم معين,    دانلود آهنگ براي

حسین بازدید : 4042 چهارشنبه 15 اسفند 1397


,    متن اهنگ منو بشناس و باور کن معین
,    دانلود آهنگ کفر معین mp3
,    دانلود آهنگ براي ديدن تو ازحادثه ها گذشتم معين
,    دانلود آهنگ براي ديدن تو از حادثه ها گذشتم معين
,    کنسرت معین هنوزم یار تنهایم
,    مرا بشناس و باور کن
,    آهنگ معین کفر اگر نباشد این
,    دانلود آهنگ هنوزم یار تنهایم معیین
,    معين هنوزم يار تنهايم

,   

متن آهنگ برای دیدن تو از معین

هنوزم یار تنهایم، به دیدار تو می آیم، باز می آیم

اگر که فرصتی باشد، مجال صحبتی باشد، حرف خواهم زد

برای دیدن تو از حادثه ها گذشته ام

کفر اگر نباشد این من از خدا گذشته ام

عذاب این دریده ها، مرا شکسته بی صدا

دستی بکش به زخم من، که از شفا گذشته ام

معین برای دیدن تو

باورم کن، باورم کن، من که با تو صادقم

اگه خسته ام، یا شکسته ام، هر چه هستم، عاشقم

منو بشناس و باور کن که خسته ام، خیلی خسته ام، اما هستم

تهی ماند و نشد آلوده دستم، من به دنیا دل نبستم

هر چه بلا کشیده ام، من از وفا کشیده ام

که از وفاداری این اهل وفا گذشته ام، من از وفا گذشته ام

http://myfarstaraneh.com







برچسب ها متن اهنگ منو بشناس و باور کن معین دانلود آهنگ کفر معین mp3 دانلود آهنگ براي ديدن تو ازحادثه ها گذشتم معين دانلود آهنگ براي ديدن تو از حادثه ها گذشتم معين کنسرت معین هنوزم یار تنهایم مرا بشناس و باور کن آهنگ معین کفر اگر نباشد این دانلود آهنگ هنوزم یار تنهایم معیین معين هنوزم يار تنهايم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو