loading...

دانلود اهنگ و تکست آهنگ

X دانلود آهنگ غمگین X دانلود آهنگ عاشقانه X دانلود آهنگ غمگین 96 X دانلود آهنگ جدید X دانلود آهنگ جدید 96 X دانلود آهنگ برای کلیپ X دانلود آهنگ غمگین برای کلیپ X&nbs

حسین بازدید : 490 یکشنبه 02 تیر 1398
X دانلود آهنگ غمگین X دانلود آهنگ عاشقانه X دانلود آهنگ غمگین 96 X دانلود آهنگ جدید X دانلود آهنگ جدید 96 X دانلود آهنگ برای کلیپ X دانلود آهنگ غمگین برای کلیپ X دانلود آهنگ غمگین 2017 X دانلود آهنگ قدیمی X شبا خوابم نمیره روزا دلم میگیره X آهنگ شبا خوابم نمیره روزا دلم میگیره X یه وقتا خیلی دیره دلم صداشو میخواد X آهنگ دلم صداشو میخواد چشام نگاشو میخواد ولی داره ساده میره X دلم صداشو میخواد چشام نگاشو میخواد ولی داره ساده میره X آهنگ دلم هواشو کرده هوای خونه سرد X دلم هواشو کرده هوای خونه سرد X دانلود آهنگ شکست عشقی X دانلود آهنگ غمگین با لینک مستقیم X دانلد آهنگ 96 X سایت بیتاب

 

 

دانلود آهنگ اون دیگه نمیاد از وحید پوری

 

 

شبا خوابم نمیره روزا دلم میگیره
یه وقتا خیلی دیره دلم صداشو میخواد

شبا خوابم نمیره روزا دلم میگیره
یه وقتو خیلی دیره دلم صداشو میخواد
دلم صداشو میخواد چشام نگاشو میخواد
ولی داره ساده میره
دلم هواشو کرده هوای خونه سرد
محاله بر نگرده بخواد بیاد میتونه
خودش اینو میدونه دلم یه دنیا درده.

عکساش دونه دونه تو خونه هنوزم زیر تختته
اون دیگه نمیاد بهونه نگیر میدونم سختته
بهونه نگیر میدونم سختته
شب هارو نشستی یه عمری به پاییش
سوختی وقتی دیدی حسودا اون ازت بریدنش

جدای گریه داره دلم گرفت دوباره با قلب پاره پاره
قد شکونش که میدونم این محاله دیگه دوم بیاره
یه دنیا غسه داری

عکساش دونه دونه تو خونه هنوزم زیر تختته
اون دیگه نمیاد بهونه نگیر میدونم سختته
بهونه نگیر میدونم سختته
شب هارو نشستی یه عمری به پاییش
سوختی وقتی دیدی حسودا اون ازت بریدنش

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

 

btab74.rozblog.com

 







برچسب ها دانلود آهنگ غمگین دانلود آهنگ عاشقانه دانلود آهنگ غمگین 96 دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید 96 دانلود آهنگ برای کلیپ دانلود آهنگ غمگین برای کلیپ دانلود آهنگ غمگین 2017 دانلود آهنگ قدیمی شبا خوابم نمیره روزا دلم میگیره آهنگ شبا خوابم نمیره روزا دلم میگیره یه وقتا خیلی دیره دلم صداشو میخواد آهنگ دلم صداشو میخواد چشام نگاشو میخواد ولی داره ساده میره دلم صداشو میخواد چشام نگاشو میخواد ولی داره ساده میره آهنگ دلم هواشو کرده هوای خونه سرد دلم هواشو کرده هوای خونه سرد دانلود آهنگ شکست عشقی دانلود آهنگ غمگین با لینک مستقیم دانلد آهنگ 96 سایت بیتاب
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو