loading...

دانلود اهنگ و تکست آهنگ

دانلود آهنگ جدید ایمان نو لاو امروز بعد چند ماه ,کد آهنگ پیشواز همراه اول ایمان نو لاو امروز بعد چند ماه  ,ایمان نو لاو امروز بعد چند ماه ,دانلود آهنگ ایمان نو لاو امروز بعد چند ماه  با کیفی

حسین بازدید : 180 جمعه 17 خرداد 1398

دانلود آهنگ جدید ایمان نو لاو امروز بعد چند ماه ,کد آهنگ پیشواز همراه اول ایمان نو لاو امروز بعد چند ماه  ,ایمان نو لاو امروز بعد چند ماه ,دانلود آهنگ ایمان نو لاو امروز بعد چند ماه  با کیفیت 320,دانلود آهنگ,متن آهنگ,متن آهنگ ایمان نو لاو امروز بعد چند ماه  ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,کد آهنگ پیشواز ایرانسل ایمان نو لاو امروز بعد چند ماه  ,Download Music,دانلود آهنگ بیکلام ایمان نو لاو امروز بعد چند ماه ,

امروز بعد چند ماه تو رو اتفاقی دیدم و عوض شدی انگار مثل قدیم نیستی

من اون آدم سابق که میمرد واسه تو تو چی شنیدم خوردی به پی سی

امروز دیدمت عوض شدی بدجور با اون غریبه با یه سر و وضع ناجور

نه میخوام ببینمت نه میخوام که برگردی دیگه برو راحتی تو هرجور

مرور به خاطرتت شده کار هر روزم صدای خنده هات تو گوشمه هنوزم

یاد اون روز برفی تو اون هوای سرد بغلم کردی و گفتی تویی دوای درد

به یاد دانشگاتو بین اون همه آدم دستامو سفت گرفتی و گفتی تا تهش باهاتم


یاد نقاشی که گفتی ازم با عشق کشیدم تموم حستو تو اون نقاشی با چشمم دیدم




کجایی واست گل رز مشکی خریدم به قرآن تو دنیا بعد تو من هیچ عشقی ندیدم

چرا گذاشتی رفتی گفتی جدا بشیم از هم فکر نبودن تو اصلا نمیره تو مغزم

نمیدونم هضمش سخته برام که تموم آرزوهام دیگه رفت به فنا

سر چی سر اینکه دلم ساده بود که حقیقتو گفتم اونم منو ساده روند

دیگه به برگشتنت ندارم امیدی تویی که بی بهونه از دلم بریدی

تویی که گریه های شبونمو ندیدی ببین بعد من تازه به کجا رسیدی

دیگه به برگشتنت ندارم امیدی تویی که بی بهونه از دلم بریدی

تویی که گریه های شبونمو ندیدی ببین بعد من تازه به کجا رسیدی

چطوری دلت اومد بازیم بدی تا الان رفتی و گند زدی تو به همه باورام

انقده خوب خودتو جلوه دادی که ازت ساختم یه آدم بامرام

درسته رفتی درسته خیانت کردی ولی من موندم به پات تا الان







برچسب ها دانلود آهنگ جدید ایمان نو لاو امروز بعد چند ماه کد آهنگ پیشواز همراه اول ایمان نو لاو امروز بعد چند ماه ایمان نو لاو امروز بعد چند ماه دانلود آهنگ ایمان نو لاو امروز بعد چند ماه با کیفیت 320 دانلود آهنگ متن آهنگ متن آهنگ ایمان نو لاو امروز بعد چند ماه دانلود آهنگ جدید ایرانی کد آهنگ پیشواز ایرانسل ایمان نو لاو امروز بعد چند ماه Download Music دانلود آهنگ بیکلام ایمان نو لاو امروز بعد چند ماه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو