loading...

دانلود اهنگ و تکست آهنگ

,    ,    دانلود موزیک ویدیو معین میخوای اغوشتو از من بگیری,    دانلود آهنگ آغوش معین,    موزیک ویدیو معین به نام آغوش,    دا

حسین بازدید : 231 چهارشنبه 02 مرداد 1398


,   
,    دانلود موزیک ویدیو معین میخوای اغوشتو از من بگیری
,    دانلود آهنگ آغوش معین
,    موزیک ویدیو معین به نام آغوش
,    دانلود موزیک ویدیو معین آغوش
,    موزیک ویدیو معین میخوای اغوشتو ازم بگیری
,    دانلود اهنگ ازمعین
,    نگاه کن قلب خستم سختی هارو
,    دانلود اهنگ معین احساس

 

متن آهنگ آغوش از معین

میخوای آغوشتو ازمن بگیری
مثه دیونه ها تشویش دارم
آخه میدونم اینو بی تو هرشب
چه روزای بدی در پیش دارم
میخوای یادم بره روزای خوبو
که توی خاطراتم جون گرفته
نگاه کن قلب خسته‌م سختی هارو
به عشق بودنت آسون گرفته

نذار دستام گم شه
نذار دیونه تر شم
دل من جا بمونه
خودم غرق سفر شم
ازاین روزای سخت و پر از دلشوره سیرم
یه کاری کن عزیزم دارم از دست میرم
کمک کن از شب تردید رد شم
دوباره عاشقم شو باورم کن
نذار از آسمون تو بیفتم
بمون و عشقتو بال و پرم کن
میخوای آغوشتو ازمن بگیری
مثه دیوونه ها تشویش دارم
آخه میدونم اینو بی تو هرشب
چه روزای بدی در پیش دارم
نذار دستام گم شه
نذار دیونه تر شم
دل من جا بمونه
خودم غرق سفر شم
ازاین روزای سختو پر از دلشوره سیرم
یه کاری کن عزیزم دارم از دست میرم

 

 

دانلود آهنگ کیفیت ۳۲۰







برچسب ها دانلود موزیک ویدیو معین میخوای اغوشتو از من بگیری دانلود آهنگ آغوش معین موزیک ویدیو معین به نام آغوش دانلود موزیک ویدیو معین آغوش موزیک ویدیو معین میخوای اغوشتو ازم بگیری دانلود اهنگ ازمعین نگاه کن قلب خستم سختی هارو دانلود اهنگ معین احساس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو