loading...

دانلود اهنگ و تکست آهنگ

,    ,    دانلود آهنگ دستای تو هایده,    دانلود آهنگ دستای تو هایده با کیفیت 320,    دانلود اهنگ به گمونم دلت جای دیگست از هایده,  

حسین بازدید : 1547 پنجشنبه 10 مرداد 1398


,   
,    دانلود آهنگ دستای تو هایده
,    دانلود آهنگ دستای تو هایده با کیفیت 320
,    دانلود اهنگ به گمونم دلت جای دیگست از هایده
,    متن آهنگ دستای تو هایده
,    اهنگ هایده به گمونم دل توجای دیگس
,    دانلود آهنگ هایده
,    دانلود آهنگ هایده غزل
,    دانلود اهنگ عاشقتم از هایده
,    دانلود اهنگ تو با من همسفری از هایده

,   

وقتیکه قهری با من ندیدنت آسون نیست
قصه غم که میشی شنیدنت آسون نیست
به گمونم دل تو جای دیگه س دل تو پیش یه رسوای دیگه س
دست نذاشتی دیگه تو دستای من دستاتم عاشق دستای دیگه س
به گمونم دل تو جای دیگه س دل تو پیش یه رسوای دیگه س
دست نذاشتی دیگه تو دستای من دستاتم عاشق دستای دیگه س
دستاتم عاشق دستای دیگه س با تو بودن واسه من نعمت بود
از تو گفتن واسه من عادت بود همه حرفات واسه من آیه عشق
نفست زمزمه رحمت بود دل من مستیشو از مستی چشمای تو ساخت
تا به عشق تو رسید پرهیزشو پاک به تو باخت
به گمونم دل تو جای دیگه س دل تو پیش یه رسوای دیگه س
دست نذاشتی دیگه تو دستای من دستاتم عاشق دستای دیگه س
دستاتم عاشق دستای دیگه س میدونستی دل دیوونه من عاشقته

هایده دستای تو

عاشقت با همه جون با همه تن عاشقته
اسم تو وقتی تو شعر و تو ترانم میومد
میدونستی غزل و شعر و سخن عاشقته
حالا من هستم و تن رفته به باد واسه من شعر و سخن رفته به باد
منم و وحشت تردید یه عشق به گمونم دل من رفته به باد
به گمونم دل تو جای دیگه س دل تو پیش یه رسوای دیگه س
دست نذاشتی دیگه تو دستای من دستاتم عاشق دستای دیگه س
دستاتم عاشق دستای دیگه س میدونستی دل دیوونه من عاشقته
عاشقت با همه جون با همه تن عاشقته
اسم تو وقتی تو شعر و تو ترانم میومد
میدونستی غزل و شعر و سخن عاشقته
حالا من هستم و تن رفته به باد واسه من شعر و سخن رفته به باد
منم و وحشت تردید یه عشق به گمونم دل من رفته به باد
به گمونم دل تو جای دیگه س دل تو پیش یه رسوای دیگه س
دست نذاشتی دیگه تو دستای من دستاتم عاشق دستای دیگه س

هم اینک میتونید آهنگ جدید دستای تو از هایده رو از سایت ایران ترانه سایتی بروز دریافت کنید

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای هایده بنام دستای تو با لینک مستقیم

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

 

 

http://myirantaraneh.ir/







برچسب ها دانلود آهنگ دستای تو هایده دانلود آهنگ دستای تو هایده با کیفیت 320 دانلود اهنگ به گمونم دلت جای دیگست از هایده متن آهنگ دستای تو هایده اهنگ هایده به گمونم دل توجای دیگس دانلود آهنگ هایده دانلود آهنگ هایده غزل دانلود اهنگ عاشقتم از هایده دانلود اهنگ تو با من همسفری از هایده
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو