loading...

دانلود اهنگ و تکست آهنگ

,    متن آهنگ 25 باند بنام از من نگذر,    دانلود موزیک ویدیو 25 باند از من نگذر نمیتونم,    دانلود آهنگ از من نگذر با لینک مستقیم,    دانلود

حسین بازدید : 325 دوشنبه 03 دی 1397


,    متن آهنگ 25 باند بنام از من نگذر
,    دانلود موزیک ویدیو 25 باند از من نگذر نمیتونم
,    دانلود آهنگ از من نگذر با لینک مستقیم
,    دانلود آهنگ فوق العاده از من نگذر گروه ۲۵باند
,    دانلود آهنگ از من نگذر 25 باند ویکی صدا
,    دانلود آهنگ از من نگذر نمیتونم چون وابسته است به تو جونم
,    متن آهنگ از من نگذر 25 باند
,    دانلود آهنگ از من نگذر نمیتونم شیما
,    از من نگذر نميتونم چون وابستست به تو جونم

,   

 

متن آهنگ از من نگذر از ۲۵ باند

عاشق تر از قبلم
بمون تو پیشم
دور از چشات هرگز آروم نمیشم
عاشق شدن خوبه
اگه عشق توباشه
تنهام نذار تا بی تو دنیام از هم نپاشه
تنهام نذار تا بی تو دنیام از هم نپاشه
از من نگذر نمیتونم
چون وابستست به تو جونم
محتاجم به نفسهاتو
آخه دور از دستات تو زندونم
آخه دور از دستات تو زندونم
هی نمیدونی چه خبره دلم
نمیتونم حرفامو یه نفره بگم
حق داری بری برو من که جای تو نیستم
داری فک میکنی که دیگه من مال تو نستم

دانلود آهنگ از من نگذر از ۲۵ باند

***** تکست آهنگ از من نگذر از ۲۵ باند ******

کاش میشد چشمارو بست
باز کردو
به راحتی به روزای قبل بازگشت
ماها کنار هم بدون هیچ درد و رنجی
غصه ای نبود و نه جرو بحثی
چیه ؟
میخوای بهم بگی باورش سخته
کیه اونکه کنار تو تا تهش هستش
اونکه دیوونته مثه نفس نزدیکه به تو
میگه با توبودن درداشو تسکینه یه عمر
نزدیک اگر باشی غرق تو میشم
دور از چشات هرگز آروم نمیشم
از غم دلم دوره آخه تویی امیدم
دیگه دوریت محاله واست جونمو میدم
دیگه دوریت محاله واست جونمو میدم
از من نگذر نمیتونم
چون وابستست به توجونم
محتاجم به نفسهاتو
آخه دور از دستات تو زندونم

دانلود آهنگ از من نگذر از ۲۵ باند

http://myfarstaraneh.com/23/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D9%86-%D9%86%DA%AF%D8%B0%D8%B1-%D8%A7%D8%B2-25-%D8%A8%D8%A7%D9%86%D8%AF/







برچسب ها متن آهنگ 25 باند بنام از من نگذر دانلود موزیک ویدیو 25 باند از من نگذر نمیتونم دانلود آهنگ از من نگذر با لینک مستقیم دانلود آهنگ فوق العاده از من نگذر گروه ۲۵باند دانلود آهنگ از من نگذر 25 باند ویکی صدا دانلود آهنگ از من نگذر نمیتونم چون وابسته است به تو جونم متن آهنگ از من نگذر 25 باند دانلود آهنگ از من نگذر نمیتونم شیما از من نگذر نميتونم چون وابستست به تو جونم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو