loading...

دانلود اهنگ و تکست آهنگ

,    ,    دانلود آهنگ متین معارفی کشک و دوغ,    دانلود آهنگ کشک و دوغ متین معارفی کیفیت 320,    متن آهنگ کشک و دوغ متین معارفی,  &

حسین بازدید : 380 شنبه 17 آذر 1397


,   
,    دانلود آهنگ متین معارفی کشک و دوغ
,    دانلود آهنگ کشک و دوغ متین معارفی کیفیت 320
,    متن آهنگ کشک و دوغ متین معارفی
,    دانلود موزیک ویدیو کشک و دوغ متین معارفی
,    دانلود آلبوم گرگ متین دو حنجره
,    دانلود آهنگ کشک و دوغ متین معارفی با لینک مستقیم
,    دانلود آهنگ متین دو حنجره قدیمی
,    دانلود آهنگ متین معارفی جوونیم
,    دانلود آهنگ متین دو حنجره هیچ میدونی دلم میخواد

,   
,   

 

 

 

http://music97.ir

 

هیچ میدونی دلم میخواد از رو زمین ورت دارم
دلم میخواد نفستو بند بیارم
از همه دنیام بگذرم تو رو توی خاکت کنم
مرگتو تماشا بکنم ضجتو باور نکنم
طناب دور گردنم نشونه ی مرگ منه
نشونه ی اومدنم نشونه ی قلب منه
پشت صدای هنجره غم و غصه دوره منه
ازهمه دنیا بریده

دانلود آهنگ با کیفیت 320 دانلود آهنگ با کیفیت 128







برچسب ها دانلود آهنگ متین معارفی کشک و دوغ دانلود آهنگ کشک و دوغ متین معارفی کیفیت 320 متن آهنگ کشک و دوغ متین معارفی دانلود موزیک ویدیو کشک و دوغ متین معارفی دانلود آلبوم گرگ متین دو حنجره دانلود آهنگ کشک و دوغ متین معارفی با لینک مستقیم دانلود آهنگ متین دو حنجره قدیمی دانلود آهنگ متین معارفی جوونیم دانلود آهنگ متین دو حنجره هیچ میدونی دلم میخواد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو