loading...

دانلود اهنگ و تکست آهنگ

,    ,    ,    دانلود آهنگ قدیمی میخوام برم دریا کنار,    اهنگ می خوام برم دریا کنار با صدای حمیرا,    دانلود ریمیکس اهنگ حمی

حسین بازدید : 1749 یکشنبه 06 مرداد 1398





,   
,   
,    دانلود آهنگ قدیمی میخوام برم دریا کنار
,    اهنگ می خوام برم دریا کنار با صدای حمیرا
,    دانلود ریمیکس اهنگ حمیرا دریا کنار
,    دانلود ریمیکس دریا کنار حمیرا
,    دانلود آهنگ با همون خاطره هامون سر رام چشم انتظاره
,    میخوام برم دریا کنار متن
,    دانلود متن آهنگ میخوام برم دریا کنار
,    دریا کنار mp3
,    دانلود اهنگهمیرا

,   





 

 

میخوام برم دریا كنار

دریا كنار هنوز قشنگه

آخ می دونم از سبزه زار تا

شالیزار هنوز قشنگه  حمیرا

عاشق جنگل و بوی ساحلم

هوسه یار و دیار كرده دلم

عاشق جنگل و اون نم نم بارونه دلم

هر جا باشم پیشه ایرونه دلم

عاشق كویر و صحرا و بیابونه دلم

هر جا باشم پیشه ایرونه دلم

می خوام برم دریا كنار

دریا كنار هنوز قشنگه

آخ می دونم از سبزه زار تا

شالیزار هنوز قشنگه  حمیرا

عاشق جنگل و بوی ساحلم

هوسه یار و دیار كرده دلم

می دونم اون كه دوستم داشت

واسه من یه بیقراره

با همون خاطره هامون  حمیرا

سررام چشم انتظاره

می دونم اون كه دوستم داشت

من و می بینه تو جامش حمیرا

توی اون جام شرابش

من و دیوونش و می بینه تو خوابش

می خوام برم دریا كنار حمیرا

دریا كنار هنوز قشنگه

آخ می دونم از سبزه زار تا

شالیزار هنوز قشنگه حمیرا

عاشق جنگل و بوی ساحلم

هوسه یار و دیار كرده دلم

می دونم اون كه دوستم داشت

http://nakaman1.ir/

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

 

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ قدیمی میخوام برم دریا کنار اهنگ می خوام برم دریا کنار با صدای حمیرا دانلود ریمیکس اهنگ حمیرا دریا کنار دانلود ریمیکس دریا کنار حمیرا دانلود آهنگ با همون خاطره هامون سر رام چشم انتظاره میخوام برم دریا کنار متن دانلود متن آهنگ میخوام برم دریا کنار دریا کنار mp3 دانلود اهنگهمیرا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو