loading...

دانلود اهنگ و تکست آهنگ

,    متن آهنگ 25 باند بنام دیوونگی,    دانلود موزیک ویدیو ۲۵ باند دیوونگی,    موزیک ویدیو دیوونگی 25 باند,    دانلود آهنگ دیوونگی 25 باند,&n

حسین بازدید : 326 دوشنبه 03 دی 1397



,    متن آهنگ 25 باند بنام دیوونگی
,    دانلود موزیک ویدیو ۲۵ باند دیوونگی
,    موزیک ویدیو دیوونگی 25 باند
,    دانلود آهنگ دیوونگی 25 باند
,    کلیپ دیوونگی ۲۵ باند
,    دانلود آهنگ جدید 25 باند دیوونگی
,    دانلود آهنگ جدید 25 باند بارون
,    دانلود آهنگ 25 باند نرو
,    دانلود دیوونگی ۲۵ باند

,   

http://www.faratext.com/15429/lyrics-%D9%85%D8%AA%D9%86-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AF%DB%8C%D9%88%D9%88%D9%86%DA%AF%DB%8C-25-%D8%A8%D8%A7%D9%86%D8%AF.html

متن آهنگ دیوونگی ۲۵ باند

Lyrics Music 25 Band Divoonegi

متن آهنگ دیوونگی 25 باند

 

ترانه و شعر آهنگ دیوونگی ۲۵ باند

من این روزا یه حالیم که واسم گفتنش سخته فقط میدونم اونیکه کنارت باشه خوشبخته
من این روزا بجز عکسات دیگه چیزی نمیبینم تو اون وقتا که تو نیستی دلم میگیره غمگینم

به تو دلبستم اما این یه دیوونگیه محضه دارم سر میرم از عشقت تو رو میخوام هر لحظه
به تو دلبستم اما این یه دیوونگیه محضه دارم سر میرم از عشقت تو رو میخوام هر لحظه

دیوونگیه محضه تو رو میخوام هر لحظه

این روزا همه چی فرق کرده هیچی مثله قبلنا نیست
اون که عاشق بود عوض شده دیگه اون آدم اولا نیست
ثانیا سخت میگذرن انگار دیوارا حرف میزنن خاطراتت هست این وسط اما چه حیف که زخم میزنن

طاقت بیار یکم عاشق نمیره که اونیکه عاشقه عاقل نمیشه که
طاقت بیار یکم ثابت کنم هنوز من عاشقه توام اون عاشقت نبود

طاقت بیار یکم عاشق نمیره که اونیکه عاشقه عاقل نمیشه که
طاقت بیار یکم ثابت کنم هنوز من عاشقه توام اون عاشقت نبود

تکست آهنگ دیوونگی ۲۵ باند

تو جوری دیوونم کردی که تو خوابم نمیدیدم نمیدونم شاید جایی به یه دیوونه خندیدم
تو تعبیر کدوم خوابی که به رویام جون دادی میونه این همه تردید به من عشقو نشون دادی

به تو دلبستم اما این یه دیوونگیه محضه دارم سر میرم از عشقت تو رو میخوام هر لحظه
به تو دلبستم اما این یه دیوونگیه محضه دارم سر میرم از عشقت تو رو میخوام هر لحظه

دیوونگیه محضه تو رو میخوام هر لحظه

**







برچسب ها متن آهنگ 25 باند بنام دیوونگی دانلود موزیک ویدیو ۲۵ باند دیوونگی موزیک ویدیو دیوونگی 25 باند دانلود آهنگ دیوونگی 25 باند کلیپ دیوونگی ۲۵ باند دانلود آهنگ جدید 25 باند دیوونگی دانلود آهنگ جدید 25 باند بارون دانلود آهنگ 25 باند نرو دانلود دیوونگی ۲۵ باند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو