loading...

دانلود اهنگ و تکست آهنگ

,    متن آهنگ اومدی صداتو قربون,    اهنگ اومدی صداتو قربون حامد بهداد,    دانلود اهنگ اومدی صداتو قربون حامد بهداد,    دانلود آهنگ اومدی صدا

حسین بازدید : 582 شنبه 02 شهریور 1398

,    متن آهنگ اومدی صداتو قربون
,    اهنگ اومدی صداتو قربون حامد بهداد
,    دانلود اهنگ اومدی صداتو قربون حامد بهداد
,    دانلود آهنگ اومدی صداتو قربون از ستار با کیفیت 320
,    اومدی صداتو قربون با صدای حامد بهداد
,    دانلود آهنگ اومدی صداتو رو قربون از ستار
,    دانلود آهنگ اومدی صداتو قربون اون همه وفاتو قربون
,    اهنگ اومدی صداتو قربون اون همه وفاتو قربون
,    اومدی صداتو قربون ستار ویکی صدا

,   

 

اخماتو وا کن پسرو سرتو بالا کن دخترو
همگی بریم قاشق زنی حالا دیگه بسه دشمنی
مردم دیگه فال گوش نمی رن
چی شده که دارن می میرن
پسره خروس جنگی شده دختره دلش سنگی شده
دلخوری بسه ای ادما بهار می رسه ای ادما
بیا ای عمو نوروز برو ای غم امروز
الهی که برامون مبارک باشه هر روز
این فتنه و دعوا چی چیه این لحاف ملا چی چیه
بازی نکنین با فشفشه نکنه اتیش سوزی بشه
شب عید و چهار شنبه سوری
اون سالا نبودش این جوری
قاشق می زدیم که یار بیاد
هفت سین می چیدیم بهار بیاد
بیا ای عمو نوروز برو ای غم امروز
الهی که برامون مبارک باشه هر روز

http://mirsoft.ir width=

خواستگاری
هرچی میخوای مادر بگو از اون بگو بازم بگو
اون که نشون کردی برام ازش بگو تو مو به مو
گفتی که زلفونش سیاس خوشگله و خیلی بلاس
فرشته بهشتیه چشماش به این درشتیه
اما شنیدن نمیشه مانند دیدن همیشه
اول باید ببینمش شاید دل عاشقش بشه

مادر بریم خواستگاری میدونم آرزو داری
وقتی دیدم پسندیدم میذاریم قول و قراری
گفتی منو دوسم داره از همه چیم خبر داره
بله برون تموم که شد بروی چشم میگم آره
اما شنیدن نمیشه مانند دیدن همیشه
اول باید ببینمش شاید دل عاشقش بشه

هرچی میخوای مادر بگو از اون بگو بازم بگو
اون که نشون کردی برام ازش بگو تو مو به مو
گفتی که زلفونش سیاس خوشگله و خیلی بلاس
فرشته بهشتیه چشماش به این درشتیه
اما شنیدن نمیشه مانند دیدن همیشه
اول باید ببینمش شاید دل عاشقش بشه

مادر بریم خواستگاری میدونم آرزو داری
وقتی دیدم پسندیدم میذاریم قول و قراری
گفتی منو دوسم داره از همه چیم خبر داره
بله برون تموم که شد بروی چشم میگم آره
اما شنیدن نمیشه مانند دیدن همیشه
اول باید ببینمش شاید دل عاشقش بشه

 http://send2all.blogfa.com
صدای تو 
اومدی صداتو قربون این همه وفاتو قربون
می دونی که جات تو قلب یاره
پیش تو دلم بهاره عاشق روزگاره
اما روزگار وفا نداره
باز اومدی تو شعر من درد دلم تازه شده
شهر غریب و بی صدا از تو پر آوازه شده
اومدی صداتو قربون این همه وفاتو قربون
می دونی که جات تو قلب یاره
پیش تو دلم بهاره عاشق روزگاره
اما روزگار وفا نداره

گذشتمو زدی رقم همیشه تاریکی و غم
من که هنوز عشق تورو به عشق دنیا نمیدم
با تو میخوام یکی بشم خون تو رنگ خونمه
قلب تو شکل قلب من روح تو آشیونمه
قلب تو شکل قلب من روح تو آشیونمه
اومدی صداتو قربون این همه وفاتو قربون
می دونی که جات تو قلب یاره
پیش تو دلم بهاره عاشق روزگاره
اما روزگار وفا نداره

نبض منی که میزنی به زندگیم اشاره کن
سایه تو از سرم نگیر سایه تو پر ستاره کن
با تو میخوام یکی بشم خون تو رنگ خونمه
قلب تو شکل قلب من روح تو آشیونمه
قلب تو شکل قلب من روح تو آشیونمه
اومدی صداتو قربون این همه وفاتو قربون
می دونی که جات تو قلب یاره
پیش تو دلم بهاره عاشق روزگاره
اما روزگار وفا نداره
اما روزگار وفا نداره

http://dadashim.blogfa.com width=

تا تو رو دیدم
تا تو رو دیدم یار تا تو رو دیدم
جامه دریدم یار تا تو رو دیدم
جامه دریدم یار تا تو رو دیدم
تا تو رو دیدم یار جامه دریدم
سخنای کم و زیاد ای پریزاد
از تو شنیدم یار تا تو رو دیدم
سخنای کم و زیاد ای پریزاد
از تو شنیدم یار تا تو رو دیدم
جامه دریدم یار تا تو رو دیدم
جامه دریدم یار تا تو رو دیدم
عاشق و زارت منم
مونس و یارت منم
صید شکارت منم
تا تو رو دیدم یار
عاشق و زارت منم
مونس و یارت منم
صید شکارت منم
تا تو رو دیدم یار
سخنای کم و زیاد ای پریزاد
از تو شنیدم یار تا تو رو دیدم
جامه دریدم یار تا تو رو دیدم
جامه دریدم یار تا تو رو دیدم

از من جدایی مکن نا آشنایی مکن
گل بی وفایی مکن تا تو رو دیدم
از من جدایی مکن نا آشنایی مکن
گل بی وفایی مکن تا تو رو دیدم
سخنای کم و زیاد ای پریزاد
از تو شنیدم یار تا تو رو دیدم
جامه دریدم یار تا تو رو دیدم
جامه دریدم یار تا تو رو دیدم

ای پریزاد مرا دادی بر باد چرا
نکردی شاد مرا تا تو رو دیدم
ای پریزاد مرا دادی بر باد چرا
نکردی شاد مرا تا تو رو دیدم
سخنای کم و زیاد ای پریزاد
از تو شنیدم یار تا تو رو دیدم
جامه دریدم یار تا تو رو دیدم
تا تو رو دیدم یار جامه دریدم
سخنای کم و زیاد ای پریزاد
از تو شنیدم یار تا تو رو دیدم
سخنای کم و زیاد ای پریزاد
از تو شنیدم یار تا تو رو دیدم
جامه دریدم یار تا تو رو دیدم
تا تو رو دیدم یار جامه دریدم
جامه دریدم یار تا تو رو دیدم
تا تو رو دیدم یار جامه دریدم

http://khafclip.blogfa.com width=

رقیب
خدایا خیر نبینه از جوونیش
رغیبم اونکه این دل رو صوظوندش
کجا رفطح است وای کجا رفطه اثط
آی انساف و مروط که من رنجش برم
اون باشه یارش
که من رنجش برم اون باشه یارش

یه روز اون غنچه بود من باغبونش
چه زحمت ها کشیدم من به پایش
شدش غنچه گلی زیبا تر از گل
چه قد و قامتی جونم فدایش
یه دل نه صد عاشق گشتم ای کاش
چی میشد می شنیدم باز صدایش
آی صدایش آی صدایش آی صدایش

یه روز بادی وزید طوفان به پا شد
به یاری دل سپرد از من جدا شد
چه آشوبی نمیدونی بپا شد
که عمر و زندگیم رفت و فنا شد
فنا شد آی فنا شد آی فنا شد
فنا شد آی فنا شد آی فنا شد
فنا شد آی فنا شد آی فنا شد

قصه ما
چه کسی میخواهد من و تو ما نشویم
چه کسی میخواهد من و تو ما نشویم
خانه اش ویران باد
خانه اش ویران باد
من اگر ما نشوم تنهایم
تو اگر ما نشوی خویشتنی
از کجا که من و تو شور یکپارچگی را باز در شهر بر پا نکنیم
از کجا که من و تو مشت رسوایان را وا نکنیم
چه کسی میخواهد من و تو ما نشویم
چه کسی میخواهد من و تو ما نشویم
خانه اش ویران باد
خانه اش ویران باد

من اگر برخیزم
تو اگر برخیزی
همه بر میخیزند
من اگر بنشینم
تو اگر بنشینی
چه کسی برخیزد
چه کسی با دشمن بستیزد

چه کسی میخواهد من و تو ما نشویم
چه کسی میخواهد من و تو ما نشویم
خانه اش ویران باد
خانه اش ویران باد

http://parsskin.blogfa.com width=

ای کاش
ای کاش فرصتی بود حتی برای یک بار
با تو نفس کشیدن میشد دوباره تکرار
ای کاش می شد امروز در چشم تو غزل خواند
بار دیگر تو را دید نام تو را عشق خواند

ای کاش زندگی رو از هم نمیگرفتیم
از زنده مردن خویش ماتم نمیگرفتیم
هرگز نگو که این درد تقدیر ناگزیر است
دیروزمان که مرده فردایمان چه دیر است
ای کاش فرصتی بود حتی برای یک بار
با تو نفس کشیدن میشد دوباره تکرار
ای کاش می شد امروز در چشم تو غزل خواند
بار دیگر تو را دید نام تو را عشق خواند

با تو شدم من آباد دستان تو مرا ساخت
مشکل ز دستم آورد اما به هیچ مرا باخت
بس کن نزن تبر را بر شاخه ام که خسته ام
این زخم اولین بود یا زخم آخرین است
ای کاش زندگی رو از هم نمیگرفتیم
از زنده مردن خویش ماتم نمیگرفتیم
ای کاش فرصتی بود حتی برای یک بار
با تو نفس کشیدن میشد دوباره تکرار
ای کاش فرصتی بود حتی برای یک بار
با تو نفس کشیدن میشد دوباره تکرار

خاک خسته 
ای زمین خشک و تشنه ای که در تو ریشه دارم
ای همه دارو ندارم از غم تو سوگوارم
خاک تنهاو صبورم با تو اما ماندگارم
لحظه های انتظارو چون نفسهام میشمارم
یه روزی اینجا باغی بود شب که بود چراغی بود
اما همین که شب شکست جاش یه شب تازه نشست
جاش یه شب تازه نشست
عطش که بود خبری که بود
هیچکی نبود ابری که بود
باد غریبی که وزید سینه ابرا رو درید
وقتی اومد ابر نموند یاس که اومد صبری نموند
خاک تنهاو صبورم با تو اما ماندگارم
لحظه های انتظارو چون نفسهام میشمارم

حالا اینجا من و من با تو ای خاک خاک خسته
با تو هستم که وجودم ذره ذره به بسته
من با تو هستم تا ابد سر میکنم با خوب و بد
ثروت من این زمینه هر چی که دارم همینه
هر چی که دارم همینه
مام تنها و صبورم با تو اما ماندگارم
لحظه های انتظارو چون نفسهام میشمارم

اگه موندن خیلی سخته هر چه باشه یه شروعه
یه قدم رو به شکفتن یه پنجره رو به طلوعه
پائیز با همو دیدم از غم نه سرما تکیدم
من عاشق این زمینم موندم بهارو ببینم
موندم بهارو ببینم
من زندگی رو اینجا شناختم
همیشه سوختم همیشه ساختم
هر چه را که داشتم
اینجا گذاشت

http://falyric.blogfa.com/post/69

 







برچسب ها متن آهنگ اومدی صداتو قربون اهنگ اومدی صداتو قربون حامد بهداد دانلود اهنگ اومدی صداتو قربون حامد بهداد دانلود آهنگ اومدی صداتو قربون از ستار با کیفیت 320 اومدی صداتو قربون با صدای حامد بهداد دانلود آهنگ اومدی صداتو رو قربون از ستار دانلود آهنگ اومدی صداتو قربون اون همه وفاتو قربون اهنگ اومدی صداتو قربون اون همه وفاتو قربون اومدی صداتو قربون ستار ویکی صدا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو