loading...

دانلود اهنگ و تکست آهنگ

,    دانلود آهنگ فراموشم نکن وقتی پشیمونم شادمهر,    دانلود اهنگ فراموشم نکن وقتی به دنیای تو وابستم شادمهر,    دانلود آهنگ سفر شادمهر با کیفیت ۳۲۰, &

حسین بازدید : 170 شنبه 22 تیر 1398


,    دانلود آهنگ فراموشم نکن وقتی پشیمونم شادمهر
,    دانلود اهنگ فراموشم نکن وقتی به دنیای تو وابستم شادمهر
,    دانلود آهنگ سفر شادمهر با کیفیت ۳۲۰
,    دانلود اهنگ شادمهر سفر یعنی
,    هنوزم میشه برگردی هنوزم عاشقت هستم شادمهر
,    دانلود اهنگ دشمن جون شادمهر
,    متن اهنگ سفر شادمهر
,    دانلود آهنگ سرنوشت شادمهر
,    سفر یعنی تو آهسته از آغوشم جدا میشی علی لهراسبی



 

https://pardismusics.com/34798/shadmehr-aghili-safar.php

سفر یعنی تو آهسته از آغوشم جدا میشی

دوباره تو هجوم شب شبیه سایه ها میشی

سفر یعنی جدا میشی جدا میشی سکوت لحظه رفتن

برام تلخ و غم انگیزه سفر یعنی نمیبینی چشام از گریه لبریزه

سکوت تو غم انگیزه غم انگیزه فراموشم نکن وقتی پشیمونم

من این چشمای غمگینو به آغوش تو مدیونم به آغوش تو مدیونم

فراموشم نکن وقتی پشیمونم من این چشمای غمگینو

به آغوش تو مدیونم به آغوش تو مدیونم به آغوش تو مدیونم

فراموشم نکن وقتی به دنیای تو وابستم هنوزم میشه برگردی

هنوزم عاشقت هستم هنوزم عاشقت هستم جای دستای تو مونده

هنوزم رو تن سردم سفر یعنی من آشفته پی رد تو میگردم

پی رد تو میگردم رو تن سردم فراموشم نکن وقتی پشیمونم

من این چشمای غمگینو به آغوش تو مدیونم به آغوش تو مدیونم

فراموشم نکن وقتی پشیمونم من این چشمای غمگینو

به آغوش تو مدیونم به آغوش تو مدیونم به آغوش تو مدیونم

فراموشم نکن وقتی پشیمونم من این چشمای غمگینو

به آغوش تو مدیونم به آغوش تو مدیونم

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود آهنگ فراموشم نکن وقتی پشیمونم شادمهر دانلود اهنگ فراموشم نکن وقتی به دنیای تو وابستم شادمهر دانلود آهنگ سفر شادمهر با کیفیت ۳۲۰ دانلود اهنگ شادمهر سفر یعنی هنوزم میشه برگردی هنوزم عاشقت هستم شادمهر دانلود اهنگ دشمن جون شادمهر متن اهنگ سفر شادمهر دانلود آهنگ سرنوشت شادمهر سفر یعنی تو آهسته از آغوشم جدا میشی علی لهراسبی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو