loading...

دانلود اهنگ و تکست آهنگ

,    ,    دانلود ترانه محلی برفتم سیدمحمد بهر زیارت,    ترانه رفتم سیدمحمد بهر زیارت,    کلیپ برفتم سیدمحمد بهر زیارت,    دان

حسین بازدید : 1738 شنبه 07 دی 1398


,   
,    دانلود ترانه محلی برفتم سیدمحمد بهر زیارت
,    ترانه رفتم سیدمحمد بهر زیارت
,    کلیپ برفتم سیدمحمد بهر زیارت
,    دانلود ترانه رفتم سیدمحمد بهر زیارت
,    دانلود ترانه به قصد زیارت رفتم به سید محمد
,    دانلود ترانه بلال بلال مصطفی ابراهيمي
,    ترانه برفتم سید ممد بهر زیارت
,    دانلود ترانه مصطفی ابراهیمی بلال یار بلال
,    دانلود ترانه به قصد زیارت رفتم سید محمد
,    دانلود ترانه های محلی
,   

 

 

دکلمه

آی برفتم سیدمحمد بحر زیارت

به پشت مهجرش دیدم حکایت

آی بدیدم یار خود با یار دیگه

آی حضرات سرم بالا نکردم از خجالت

تصنیف

آی برفتم سیدمحمد بحر زیارت والا زیارت 

آی مو رفتم سید مد بحر زیارت

آی به پشت مهجرش دیدم حکایت

امان امان امان

آی بدیدم یار خود با یار دیگه هی یار دیگه

آی حضرات سرم بالا نکردم از خجالت

امان امان امان

آهنگ لری غمگین دلی بشکسته دارم

آی سرت پایین بیار چشمات ببوسم

والا پسینی من دلی بشکسته دارم

بشکسته دارم ..

آی پسینی من دلی بشکسته دارم

وای چو مجنون در خیابان خونه دارم خونه دارم

آی بزن بر سینه بر گردن من بر گردن

های بگردون و بگو دیوونه دارم 

دیوونه دارم ..

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها دانلود ترانه محلی برفتم سیدمحمد بهر زیارت ترانه رفتم سیدمحمد بهر زیارت کلیپ برفتم سیدمحمد بهر زیارت دانلود ترانه رفتم سیدمحمد بهر زیارت دانلود ترانه به قصد زیارت رفتم به سید محمد دانلود ترانه بلال بلال مصطفی ابراهيمي ترانه برفتم سید ممد بهر زیارت دانلود ترانه مصطفی ابراهیمی بلال یار بلال دانلود ترانه به قصد زیارت رفتم سید محمد دانلود ترانه های محلی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو