loading...

دانلود اهنگ و تکست آهنگ

,    دانلود اهنگ اخ به قربون نگات,    دانلود اهنگ دلوم دلوم اماج بند,    اهنگ اماج بند دلوم دلوم پیش تو گیره,    ریمیکس دلوم دلوم اماج بند,&

حسین بازدید : 685 شنبه 23 شهریور 1398


,    دانلود اهنگ اخ به قربون نگات
,    دانلود اهنگ دلوم دلوم اماج بند
,    اهنگ اماج بند دلوم دلوم پیش تو گیره
,    ریمیکس دلوم دلوم اماج بند
,    دانلود آهنگ های آماج بند
,    اهنگ دلوم دلوم خیلی وقته پیش تو گیره
,    دانلود اهنگ تو شدی روز منو ماه منو سال من
,    دانلود آهنگ دلم دلم خیلی وقته پیش تو گیره
,    ریمیکس اهنگ دلوم دلوم



https://www.jenabmusic.com/72577/music-delom-delom.html

متن آهنگ آماج بند دلوم دلوم

 

با تو شیرینتر از این نشود حال من تو شدی روز منو ماه منو سال من

من ندیدم به زیبایی رخسار تو تو بمون فقط کنارم احسن الحال من

تویی آرامش امروزمو فردامو نشستی پای حرفامو دیدی عاشقم

شدی بالو پر این دل مجنونو افسرده ی داغون تا کم شوم

آخ به قربون نگات چال روی گونه هات

آخ به قربونت صدات

دل دل دل دل

دل

دلم دلم خیلی وقته پیشه تو گیره دل دل دلم تو نباشی بی تو میمیره

دلم دلم خیلی وقته پیشه تو گیره

 دل دلم تو نباشی بی تو میمیره

تو نگارم شدی محرم اسرارم بیقرارم بیا

تویی تو دلدارم

ماه شبهای من شده دو چشمونت

آخ دلم میره واسه ی زلف پریشونت

چه میکند با دلم شعله کشید جان من خم ابروی تو

خم ابروی تو

محو تو شوم تا سحر تا دلم شه غرق در

موج گیسوی تو

موج گیسوی تو

آخ به قربون نگات چال روی گونه هات

آخ به قربونت صدات

دل دل دل دل

دل

دلم دلم خیلی وقته پیشه تو گیره دل دل دلم تو نباشی بی تو میمیره

دلم دلم خیلی وقته پیشه تو گیره

دل دل دلم تو نباشی بی تو میمیره

دلم دلم خیلی وقته پیشه تو گیره

دل دل دلم تو نباشی بی تو میمیره

دلم دلم خیلی وقته پیشه تو گیره

دل دل دلم تو نباشی بی تو میمیره

دل دل دل دل دل دل دل دل آی دل

دل دل دل دل دل

دل دل آی

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )







برچسب ها دانلود اهنگ اخ به قربون نگات دانلود اهنگ دلوم دلوم اماج بند اهنگ اماج بند دلوم دلوم پیش تو گیره ریمیکس دلوم دلوم اماج بند دانلود آهنگ های آماج بند اهنگ دلوم دلوم خیلی وقته پیش تو گیره دانلود اهنگ تو شدی روز منو ماه منو سال من دانلود آهنگ دلم دلم خیلی وقته پیش تو گیره ریمیکس اهنگ دلوم دلوم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو